نسخه چاپی

ضامنی:مشكل جدی در تهیه ماسك و محلول‌های ضد عفونی داریم

عکس خبري -ضامني:مشکل جدي در تهيه ماسک و محلول‌هاي ضد عفوني داريم

مدیرعامل اتحادیه تاكسیرانی‌های شهری كشور گفت: مشكل جدی در تهیه محلول‌های ضدعفونی و اقلام بهداشتی همچون ماسك و دستكش داریم.

به گزارش نما،مرتضی ضامنی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور  درباره ابلاغ دستورالعمل ضدعفونی کردن خودروهای تاکسی اظهار داشت: قبل از ابلاغیه‌های لازم، رانندگان تاکسی اقداماتی جهت ضدعفونی کردن خودروهای خود انجام داده‌اند و در حال حاضر هم دستورالعمل وزارت بهداشت در خصوص مقابله با بیماری کرونا در خودروهای تاکسی برای آنها ارسال شده است.


وی بیان داشت: تعدادی از شهرداری‌های سراسر کشور هم نسبت به تهیه دستکش، محلول ضدعفونی‌کننده و ماسک برای خودروهای تاکسی هم اقدام کرده‌اند، ولی ما مشکل جدی در تهیه محلول‌ها و اقلام بهداشتی همچون ماسک و دستکش داریم و در بازار آزاد قیمت این محصولات بسیار بالا است. 


وی اظهار داشت: با مراکز تولید محلول‌های ضدعفونی در حال مذاکره هستیم تا با انعقاد قراردادی بتوانیم با قیمت مصوب، محلول‌های ضدعفونی‌کننده را به دست رانندگان تاکسی برسانیم. 


ضامنی گفت: با توجه به اینکه مقابله با کرونا یک اقدام ملی است و همه دستگاه‌ها باید همکاری لازم را در این خصوص داشته باشند، بنابراین درخواست ما این است که دستگاه‌های ذیربط پیگیری لازم را جهت هماهنگی‌های لازم برای تهیه مواد بهداشتی داشته باشند. 


مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور ادامه داد: با توجه به استفاده عمومی تاکسی‌ها، باید ضدعفونی کردن این خودروها هر روز و یا هر چند ساعت یکبار انجام شود، بنابراین به محلول‌های ضدعفونی زیادی نیاز دارند، درخواست ما از وزارت دفاع و وزارت صنعت، معدن و تجارت این است که در این حوزه با تاکسیرانان همکاری لازم را داشته باشند تا بتوانیم خدمات بهتری را به مردم ارائه دهیم.

فارس

۱۳۹۸/۱۲/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...