نسخه چاپی

گلاسه سرمربی تیم ملی كشتی آزاد به خاطر بلاتكلیفی

سرمربی تیم ملی كشتی آزاد گفت: بلاتكلیفی كه به دلیل شیوع ویروس كرونا به وجود آمده و باعث تعطیلی اردو‌های تیم ملی و تغییر برنامه‌های فنی فدراسیون شده شرایط را برای كشتی سخت كرده است..




به گزارش نما، غلامرضا محمدی درباره تغییرات در برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی کشتی آزاد و تعطیلی اردوی آزادکاران به دلیل شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: متاسفانه این مشکلی است که نه تنها ورزش بلکه کل جامعه ایران و حتی جامعه جهانی را نیز تحت اثرات منفی خود قرار داده است. بدون شک سلامت ورزشکاران برای ما در اولویت قرار دارد و به همین دلیل تصمیم بر تعطیلی موقت اردوهای تیم ملی گرفته شد.

اخبار ورزشی- وی درخصوص لغو رقابت‌های گزینشی المپیک در قزاقستان، گفت: متاسفانه تاریخ و مکان جدید برگزاری این رقابت‌ها هنوز اعلام نشده است و مشخص نیست که این مسابقات در همان زمان قبلی اعلام شده برگزار خواهد شد یا نه. منتظر اعلام تصمیم اتحادیه جهانی کشتی در این خصوص هستیم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با اشاره به از دست دادن زمان آماده‌سازی و تاثیر این اتفاق بر روند نتیجه‌گیری کشتی در بازی‌های المپیک توکیو گفت: این شرایط بحرانی همه را غافلگیر کرده و برنامه‌های‌مان را به صورت جدی تحت الشعاع قرار داده است. هنوز سه سهمیه المپیک را در کشتی آزاد نگرفته‌ایم. شرایط واقعا بحرانی است، وضعیت اردوها مشخص نیست و نمی‌دانیم اصلا امکان برگزاری اردوها وجود دارد یا خیر .

۱۳۹۸/۱۲/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...