نسخه چاپی

واكنش مقاومت به نتایج انتخابات «كنست»

جنبش‌های مقاومت فلسطین به اعلام نتایج اولیه سومین انتخابات پیاپی رژیم صهیونیستی واكنش نشان دادند.


به گزارش نما، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در بیانیه‌ای اعلام کرد دولت اشغالگر به‌عنوان رژیم غاصب باقی خواهد ماند و انتخاباتش هیچ مشروعیتی برای این رژیم در سرزمین فلسطین کسب نخواهد کرد و آنچه رخ داد (انتخابات) انتخاب میان شهرک‌نشینان بیگانه برای اداره رژیم استعماری مبتنی بر غصب سرزمین فلسطین و بیرون راندن ساکنان اصلی‌اش است.

اخبار بین الملل- فوزی برهوم سخنگوی جنبش حماس اظهار داشت: ما بر هیچ تغییراتی در جامعه اسرائیلی تکیه نمی‌کنیم، چرا که همه آنها محصول یک پروژه و طرح صهیونیستی اشغالگری است و هدف از آن تثبیت ارکان رژیم صهیونیستی به‌زیان حقوق ملت فلسطین است.

سخنگوی حماس افزود: ماهیت و ترکیب هر دولت آتی اسرائیل ، هیچ تغییری در ماهیت نزاع و نبرد با این رژیم اشغالگر ایجاد نخواهد کرد و این‌که این رژیم، رژیم اشغالگر است و باید با آن مبارزه کرد و هرگز تأثیری بر مسیر مبارزاتی و جهادی ملت ما تا بیرون راندن اشغالگران نخواهد گذاشت.

حازم قاسم یکی دیگر از اعضای جنبش حماس تصریح کرد: انتخابات هرگز مشروعیتی به رژیم اشغالگر نخواهد داد و این رژیم اشغالگر باقی خواهد ماند.

قاسم تصریح کرد: ملت ما به مبارزه و مقاومت تا تحقق اهدافش در آزادی و بازپس‌گیری سرزمین و تشکیل کشور مستقل به‌پایتختی قدس ادامه خواهد داد.

«مصعب البریم» سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم گفت: دیدگاه ما روشن و شفاف و مبتنی بر دشمنی و مخالفت قاطع با پروژه صهیونیستی و نتایج هر انتخابات صهیونیستی است و تکیه بر ایستادگی ملت و وحدت و ادامه مقاومت عنوان مرحله آتی نبرد با اشغالگران است.

«داود شهاب» از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم در واکنش به نتایج اولیه انتخابات رژیم صهیونیستی ابراز کرد: نتایج اولیه انتخابات رژیم صهیونیستی به پیشتازی راستگرایان افراطی اسرائیلی اشاره می‌کند که این مسئله هیچ تغییری در واقعیت ایجاد نخواهد کرد، چرا که اشغالگری و تجاوزگری پابرجاست و طبیعی و بدیهی است که ما با این اشغالگری و تجاوزاتش مقابله کنیم.

بر اساس گزارش فلسطین الیوم، این عضو مطرح جهاد اسلامی تأکید کرد: ملت فلسطین هزینه‌های سنگینی به‌خاطر تروریسم صهیونیستی در دوران تمام دولتهای گذشته رژیم اشغالگر پرداخته کرده است، ما هرگز بر تغییر در سیاست اسرائیل چه بعد یا قبل از نتایج انتخاباتشان حساب باز نمی‌کنیم و تنها بر ایستادگی ملت خود و ثبات توده‌های بیدار امت اسلام حساب باز می‌کنیم.

شهاب خاطرنشان کرد: هر قدر مواضع ما مستحکم و قاطع باشد و درها را به‌روی اشغالگران غاصب ببندیم و مانع مسیرهای عادی‌سازی روابط شویم و با طرح‌های تجاوزکارانه‌اش مقابله کنیم، به همان اندازه به آزادی سرزمین فلسطین نزدیک‌تر خواهیم شد و قدرت بیشتری برای رویارویی و شکست طرح‌های متجاوزان خواهیم داشت.

۱۳۹۸/۱۲/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...