نسخه چاپی

ایران در حال جلوگیری از یك بدعت خطرناك در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی است

نماینده دائم ایران نزد سازمان‌های بین‌المللی در وین گفت: ایران در حال جلوگیری از ایجاد یك بدعت غیر اصولی و خطرناك در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی است كه می‌خواهد به مطالب جعلی سرویس‌های جاسوسی اعتباربخشی كند.




به گزارش نما، کاظم غریب آبادی سفیر و نماینده دائم ایران نزد سازمان های بین المللی در وین، در واکنش به گزارش آژانس در زمینه مسائل پادمانی در ایران گفت: متأسفانه یک بار دیگر، آمریکا و رژیم اسرائیل در تلاش هستند تا روابط و همکاری های فعال و سازنده میان آژانس و ایران را با اعمال فشار به آژانس برای خروج از وظایف اساسنامه ای خود، با اخلال مواجه کنند.

اخبار سیاسی - وی افزود: ایران در حال جلوگیری از ایجاد یک بدعت غیر اصولی و خطرناک در آژانس بین المللی انرژی اتمی است که می خواهد به مطالب جعلی سرویس های جاسوسی اعتباربخشی کند.

غریب آبادی ادامه داد: طرح هرگونه درخواست روشنگری یا دسترسی تکمیلی از سوی آژانس مبتنی بر مطالب جعلی سرویس های جاسوسی از جمله رژیم صهیونیستی نه تنها در مغایرت با اسناد تاسیسی آژانس و نظام راستی آزمایی قرار دارد، بلکه هیچ تعهدی را نیز برای ایران در جهت اجابت این درخواست ها ایجاد نمی کند.

نماینده ایران تاکید کرد: چنانچه کشورها در مقابل اینگونه توطئه ها اقدامات بنیادین صورت ندهند، حاکمیت ملی آنها مخدوش خواهد شد.

۱۳۹۸/۱۲/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...