نسخه چاپی

تعطیلی لیگ برای پرسپولیس شبیه سكته است

پیشكسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آن مدیرعامل باید بداند كه در قواره‌ای نیست كه بخواهد برای پرسپولیس حاشیه درست كنند


به گزارش نما، محمد پنجعلی در خصوص تعطیلی لیگ برتر و شرایط پرسپولیس اظهار داشت: اینکه لیگ برتر را تعطیل کردند به نظرم تصمیم درستی بود چون سلامتی بازیکنان از هر چیزی مهم‌تر است اما از این تعطیلی لیگ یک سری تیم‌ها از جمله پرسپولیس ضرر می‌کنند چون در شرایط خوبی به سر می‌بردند و این تعطیلی برای پرسپولیس شبیه به سکته است.

اخبار ورزشی- وی ادامه داد: بعضی تیم‌هایی که مصدوم داشتند و شرایط خوبی را تجربه نمی‌کردند، قطعا از این تعطیلی سود می‌برند زیرا بعد از تعطیلات بازیکنان مصدوم‌شان آماده می‌شوند و در این مدت می‌توانند نقاط ضعف خود را بپوشانند.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص اظهارنظر برخی از بازیکنان، مربیان و مدیران تیم‌ها درباره مهندسی نتایج لیگ برتر گفت: پرسپولیس دوبرابر سن این بازیکنان افتخار و تاریخ دارد. آن مدیرعاملی که علیه باشگاه پرسپولیس صحبت می‌کند، باید بداند که در قواره‌ای نیست که بخواهد نام پرسپولیس را به زبان بیاورد.

پنجعلی در پایان گفت: در این چند سال، پرسپولیس بازی‌های مهم را با برد پشت سر گذاشته و قهرمانی‌های بزرگی را کسب کرده است. باقی تیم‌ها موفق نشدند که چنین افتخاراتی را رقم بزنند که البته ایراد از ما نیست. ما مقصر نیستیم که تیم‌های دیگر توانایی بردن ندارند. آنها می‌خواهند با حاشیه‌سازی، تیم را به چالش بکشند هرچند تا کنون موفق نشدند به خواسته خود برسند.

۱۳۹۸/۱۲/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...