نسخه چاپی

اكبرپور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

سوال از رئیس جمهور نباید به حاشیه‌ سیاسی تبدیل شود

عضو شورای مركزی انجمن اسلامی شیراز گفت: هر چند مطالبه‌گری برای پاسخگویی مسئولان وظیفه نمایندگان است، اما باید توجه داشت كه این امر نباید به حاشیه و دامنه‌های سیاسی كشیده شود.

به گزارش نما، امیرحسین اکبرپور عضو شوراي مركزي انجمن اسلامي دانشگاه شيراز (دفتر تحكيم وحدت) در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، پیرامون حاشيه‌هاي طرح سوال از رئیس‌جمهور گفت: طرح سوال از رئیس‌جمهور در شرایطی مطرح شد که مسائل اقتصادی کشور و تامین معیشت مردم یک دغدغه شده است، همین امر باعث حساسیت‌ برانگیز شدن طرح سوال از رييس جمهور شد.

وی اضافه کرد: هر چند مطالبه‌گري براي پاسخگویی مسئولان وظیفه نمایندگان است، اما باید توجه داشت که این امر نباید به حاشیه و دامنه‌های سیاسی کشیده شود و مسئولان نیز باید اختلافات خود را در هیئت حل اختلاف قوا برطرف کنند و این اختلافات نباید تاثیری روی امور اجرایی کشور داشته باشد.

عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی (تحکیم وحدت) شیراز خاطرنشان کرد: هر چند کشیده شدن اختلافات مسئولان به رسانه‌ها و همزمان با افزایش نرخ ارز مردم را نسبت به این دچار سوء ظن کرد که آشفتگی وضعیت اقتصادی تا حدی معلول از اختلافات میان مسئولان است.

اکبرپور در ادامه اظهار داشت: نمایندگان مجلس وظیفه دارند که عدم کارایی مدیریتی در نوسانات اقتصادی را بررسی کنند و ارتباط آن را با تحریم بررسی کنند که این امر می‌تواند تاثیر گسترده‌ا‌ی بر کاهش نگرانی مردم داشته باشد و مردم واقعیت‌های را درک خواهند کرد.
وي در پايان با اشاره به بي‌تاثير بودن تحريم‌ها بر عزم و اراده مردم ابراز اميدواري كرد: با تلاش مسئولان و مساعدت مردم وضعيت اقتصادي مردم رو بهبود خواهد رفت.

۱۳۹۱/۸/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...