نسخه چاپی

باید جلسه‌ای فوق العاده برای اجرای رتبه بندی فرهنگیان تشكیل شود

سخنگوی كمیسیون آموزش مجلس گفت: باید هر چه سریعتر جلسه فوق العاده‌ای برای اجرای درست طرح رتبه بندی فرهنگیان تشكیل شود، چرا كه بخشنامه‌ای برخلاف این طرح، در حال اجرا است.


به گزارش نما، میرحمایت میرزاده درباره آخرین وضعیت طرح رتبه بندی فرهنگیان ، گفت: متأسفانه اخیرا بخشنامه ای به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها ابلاغ شده که طرح رتبه بندی را به حاشیه رانده است.

اخبار سیاسی - وی افزود: این بخشنامه که از ابتدای اسفندماه اجرایی شده است، برخلاف اصل سوم قانون اساسی و ماده ۳۰ برنامه ششم توسعه و کاملا غیرکارشناسی است و مشکلات زیادی را برای فرهنگیان ایجاد کرده و باید هر چه سریعتر اصلاح شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به این بخشنامه، گفت: بخشنامه افزایش ۵۰ درصدی قانون مدیریت خدمات کشوری به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها ابلاغ شده که باعث شکاف گسترده ای بین شاغلان و بازنشستگان آموزش و پرورش شده است.

میرحمایت میرزاده با بیان اینکه متأسفانه آنچه اجرا شده طرح رتبه بندی مورد نظر مجلس نبوده است، تصریح کرد: باید سریعا جلسه فوق العاده ای میان هیئت دولت، مسئولان آموزش و پرورش و سازمان برنامه و بودجه کشور تشکیل شود تا در این جلسه درباره نحوه درست اجرای طرح رتبه بندی فرهنگیان تصمیم گیری شود.

۱۳۹۸/۱۲/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...