نسخه چاپی

سیستم توزیع كالای اساسی و دارو نیازمند پالایش و نظارت است

عضو كمیسیون بهداشت مجلس گفت: سیستم توزیع كالاهای اساسی و لوازم بهداشتی ما دارای ایراد و اشكال است كه باید این سیستم، پالایش و با كسانی كه در این سیستم مانع‌تراشی می‌كنند بدون هیچ رحمی برخورد شود.


به گزارش نما، محسن علیجانی زمانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: نظام توزیع کالاهای اساسی و همچنین لوازم بهداشتی ما دارای ایراد و اشکال است و این مسأله به ویژه در شرایط فعلی که ما در تحریم بسر می‌بریم فشار بیشتری را وارد می‌کند که دولت باید این ایرادات و اشکالات را برطرف سازد.

اخبار سیاسی -وی افزود: باید با نظارت دقیق و درست ایرادات و اشکالات در نظام توزیع کالا و از جمله لوازم بهداشتی برطرف و مواد آن رفع شود.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس اظهار داشت: سیستم توزیع کالای ما در مرحله اول باید پالایش و ایرادات آن رفع شود و در مرحله بعد نظارت دقیقی بر روی آن صورت گیرد.
علیجانی خاطرنشان کرد: به دنبال نظارت دقیقی که باید بر سیستم توزیع صورت پذیرد، با هر فرد یا افرادی که در سیستم توزیع اخلال ایجاد می‌کنند باید به شدت برخورد شود و کار نظارت در این زمینه باید به‌گونه‌ای باشد که تا مرحله‌ای که کالا به دست مصرف‌کننده می‌رسد، این نظارت انجام شود.

وی در پایان گفت:‌افرادی که با اخلال در سیستم توزیع کالا مشکلاتی را برای مردم ایجاد می‌کنند و به مردم رحم ندارند نباید هیچ رحمی به آنها داشت و باید با قاطعیت و قدرت برخورد کرد و حرکتی که رئیس دستگاه قضا و دادستان کشور در این زمینه آغاز کرده‌اند قابل تقدیر است.

۱۳۹۸/۱۲/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...