نسخه چاپی

میزان فروش گوشی‌های هوشمند 5G هوآوی از مرز ۱۰ میلیون دستگاه عبور كرد

‌آن‌طور كه از آمار اعلام شده از سوی مدیران هوآوی پیداست عملكرد این شركت در بازار گوشی‌های هوشمند مجهز به قابلیت ارتباطی 5G قابل توجه بوده و به تازگی به ركورد فروش 10 میلیون دستگاه رسیده است.


به گزارش نما، مدتی پیش هوآوی با برگزاری رویدادی آنلاین، مجموعه‌ای از محصولات و سرویس‌های جدید را رونمایی کرد. مدیران هوآوی از عملکرد سال گذشته این شرکت گفتند و گریزی هم به آمار و ارقام فروش فعلی زدند.

Richard Yu مدیرعامل بخش محصولات تجاری هوآوی در این رویداد اعلام کرد که فروش گوشی‌های هوشمند 5G این شرکت از مرز ۱۰ میلیون دستگاه عبور کرده است. در سال ۲۰۱۹ میلادی هوآوی تعداد قابل توجهی گوشی هوشمند مجهز به قابلیت ارتباطی نسل پنجم یا همان 5G را روانه بازار کرد تا آمار فروش این محصولات در سراسر جهان، تنها در سال گذشته میلادی به ۶.۹ میلیون دستگاه برسد.

هوآوی کمپین گوشی‌های هوشمند 5G را با رونمایی از Huawei Mate 20 X 5G آغاز کرد که تقریباً در تمامی بازارهای با پوشش 5G، در اختیار مشتاقان و خریداران قرار گرفته است. در ادامه، پرچمدارهایی مانند Huawei Mate 30 5G و Huawei Mate 30 Pro 5G را معرفی کرد تا این دو محصول، کنار نسخه پورشه دیزاین یعنی Huawei Mate 30 RS Porsche Design قرار بگیرند. این رونمایی‌ها با پرده‌برداری از Huawei Mate X 5G به عنوان یک گوشی مدرن انعطاف پذیر و البته Huawei Nova 6 5G به عنوان محصولی جدید از سری Nova کامل شد.

مدیرعامل هوآوی به این نکته هم اشاره کرد که هوآوی در مجموع، در سال ۲۰۱۹ میلادی تعداد ۲۴۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند را به فروش رسانده است که افزایش ۱۶.۸ درصدی آمار را در مقایسه سال به سال نشان می‌دهد.

این آمار و ارقام به هوآوی کمک کرده تا بار دیگر جایگاه خود را به عنوان دومین تولیدکننده بزرگ گوشی‌های هوشمند در جهان تثبیت کند. کنار افزایش فروش در بازار گوشی‌های هوشمند، فروش کامپیوترهای شخصی هم با افزایش ۲۰۰ درصدی برای این برند داشته، در حوزه دستگاه‌های الکترونیکی پوشیدنی هم میزان فروش هوآوی در مقایسه با سال گذشته میلادی افزایش 170 درصدی را تجربه کرده‌است.

۱۳۹۸/۱۲/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...