نسخه چاپی

قوامی: خطر محتكران از ویروس كرونا برای كشور بیشتر است

نماینده مردم اسفراین در مجلس گفت: خطر محتكران از ویروس كرونا برای كشور بیشتر است و باید به گونه‌ای با آنها رفتار شود كه دیگر به مخیله كسی خطور نكند كه دست به احتكار بزند.


به گزارش نما، هادی قوامی نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی گفت: خطر محتکران از ویروس کرونا برای جامعه بیشتر است و اگر ویروس کرونا از یک نفر به 11 نفر منتقل می‌شود، آسیب‌ ویروس محتکران از یک محتکر به 110 نفر است و یک محتکر 10 برابر ویروس کرونا به جامعه آسیب می‌زند.

اخبار سیاسی - وی افزود: برخورد با محتکران باید به‌گونه‌ای باشد که دیگر به مخیله کسی خطور نکند که دست به احتکار بزند؛ چراکه دلیلی ندارد وقتی جامعه در چنین شرایط خاصی قرار گرفته، عده‌ای به دنبال سود شخصی خود باشند.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اقدام محتکران غیرقابل توجیه است و باید با آنها برخوردی عبرت‌آموز صورت گیرد که دیگر شاهد تکرار اقداماتشان نباشیم.

قوامی خاطرنشان کرد: امروز پرستاران و پزشکان در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا قرار دارند و تلاش آنها قابل ستایش است و درواقع اینها سربازان خط مقدم جبهه سلامت هستند.

وی در پایان گفت: البته نکته‌ای که در اینجا مهم است و باید به آن توجه شود این است که کسی که مهمات (لوازم بهداشتی) به کادر پزشکی می‌رساند از اهمیت زیادی برخوردار است و اینها همان تولیدکنندگان هستند که به ویژه در فضای فعلی مورد حمایت قرار گیرند؛ چراکه اگر لوازم و ابزار آلات بهداشتی به موقع به دست پزشکان نرسد کار با اخلال روبرو می‌شود.

۱۳۹۸/۱۲/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...