نسخه چاپی

انتقاد بازیگر طنز از مسافران شمال/كرونا را شوخی نگیرید!

شهاب عباسی نویسنده سریال نوروزی «كامیون» بیان كرد كه عمداً به كرونا نمی‌پردازد چون این موضوعی است كه نباید با آن شوخی كرد.


به گزارش نما، شهاب عباسی که این روزها نویسندگی سریال « کامیون » را برای نوروز ۹۹ بر عهده دارد، درباره وضعیت نگارش سریال با چالش این روزهای شیوع ویروس کرونا بیان کرد: با توجه به این چالش برخی از قسمت‌ها را با لوکیشن‌ها و موقعیت‌های جدید بازنویسی کرده‌ایم.

وی ادامه داد: گروه به شدت تحت تاثیر این موضوع است و حتی بازیگران میانسالی همچون مهدی هاشمی داریم که با ۷۰ سال سن به صحنه سریال می‌آیند و کار می‌کنند. با این حال تغییراتی که در این بازنویسی‌ها دادم این بود که لوکیشن‌ها را به گونه‌ای تنظیم کنم که خلوت و تعدد شخصیت‌ها هم کمتر باشد.

اخبار چهره ها - این بازیگر و نویسنده درباره اینکه خودش چقدر در این سریال به کرونا خواهد پرداخت، عنوان کرد: من به این موضوع نپرداخته‌ام چون نمی‌دانم عاقبت این بیماری چه می‌شود، اگر می‌خواستم به نکات بهداشتی و ایمنی اشاره کنم دوستان در برنامه‌های خبری و اطلاع رسانی اشاره می‌کنند و به صورت جدی هم پرداختی ندارد چون کار ما طنز است.

نمی‌توان با کرونا شوخی کرد

وی اضافه کرد: از طرف دیگر نمی‌توان با این مساله شوخی کرد چون واقعاً شوخی ندارد و حتی باید جدی باشد که در صورت پرداخت جدی ممکن است کار به تراژدی و مرگ هم بکشد.

کارگردان « خنده بازار » با اشاره به نظرش نسبت به ویروس کرونا گفت: من عمدا برای پرداخت به ویروس کرونا ورود نکردم چون این مساله از نظر من جدی بود و پرداخت طنز می‌توانست زهر جدی بودن این اتفاق را بگیرد.

مسافرت به شمال در این روزها قابل درک نیست

وی با اشاره به اینکه مردم هنوز این ویروس را جدی نگرفته‌اند، گفت: ما آدم‌های شوخ طبعی هستیم اما گاهی این شوخ‌طبعی از حد می‌گذرد برخی از مردم الان متوجه نیستند که این ویروس چقدر خطر دارد. ممکن است پزشکان خسته شوند و یا خدایی نکرده به جایی برسیم که بیمارستان‌ها ظرفیت نداشته باشند پس همه باید جدی بگیرند و مراقبت کنند.

شهاب عباسی اضافه کرد: ما در ویدئوهایی می‌بینیم مردم به سفر می‌روند و یا به اجبار از جاده‌های شمال رد شده‌اند و افتخار می‌کنند که پلیس راهداری را شکست داده‌اند! این موضوع اصلا قابل درک نیست. من که شوخی می‌نویسم و شوخی می‌فروشم این قضیه را جدی گرفته‌ام. در لوکیشن سریال هم همه جدی گرفته‌اند چراکه خدایی نکرده یک نفر بگیرد کل گروه می‌خوابد.

وی در پایان گفت: ما در این سال‌ها با طنز سعی کردیم کار فرهنگی انجام دهیم و معضلات مختلف را به تصویر بکشیم اما الان حس می‌کنم انگار کار فرهنگی تاثیری ندارد.

۱۳۹۸/۱۲/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...