نسخه چاپی

انتخابات فدراسیون فوتبال در انتظار تایید فیفا

در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص زمان برگزاری انتخابات این فدراسیون تصمیم‌گیری شد.


به گزارش نما، جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال امروز (دوشنبه) در دفتر سرپرست فدراسیون فوتبال برپا شد. در این نشست، سرپرست فدراسیون گزارشی پیرامون آخرین وضعیت مربوط به برنامه رقابت‌های تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا و همچنین مسابقات تیم ملی در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به اعضا ارائه کرد.

اخبار ورزشی- وی با اشاره به حضور دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی در بلژیک، کرواسی و روسیه و دیدار با برخی لژیونر‌های ایرانی عنوان کرد: خوشبختانه برنامه‌های مرتبط با تیم ملی در مرکز ملی فوتبال و با حضور مستمر اسکوچیچ و هماهنگی تام و تمام وی با فدراسیون فوتبال در حال انجام است. به طور حتم تیم ملی با برنامه‌ریزی مناسب راهی دور برگشت مقدماتی جام جهانی خواهد شد.

هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال همچنین با تاکید بر ضرروت حفظ سلامتی خانواده فوتبال، ابراز امیدواری کرد با تمهیدات صورت گرفته در همه سطوح رقابت‌های باشگاهی در موعد مقرر آتی از سر گرفته شود. موضوع برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال هم از دیگر موارد طرح شده در نشست بود.
بر این اساس، مقرر گردید با توجه به ارسال نامه فدراسیون فوتبال به فیفا و درخواست این فدراسیون برای برگزاری مجمع انتخاباتی در مورخ ۲۵ اسفند بر اساس اساسنامه موجود پیگیری لازم مجددا از فدراسیون جهانی صورت پذیرد تا در صورت تایید این موضوع فرآیند مربوطه در جهت برگزاری مجمع انتخاباتی انجام شود.

۱۳۹۸/۱۲/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...