نسخه چاپی

اضافه شدن بیش از یك میلیون نفر به طرح بسته معیشتی

سخنگوی شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی درباره آخرین وضعیت بسته كمك معیشتی توضیحاتی داد.


به گزارش نما، حسین میرزایی سخنگوی شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی ، درباره آخرین وضعیت بسته کمک معیشتی، اظهار کرد: 10اسفند ماه آخرین نوبت بسته کمک معیشتی دولت واریز شد.

اخبار اجتماعی - وی بیان کرد: از ۳ میلیون و ۷۰ هزار خانواری که درخواست مجدد داده بودند یک میلیون و ۱۷۶ هزار نفر آن‌ها مشمول شدند که حدود ۳۰ درصد آن‌ها این بسته را دریافت و تمام ۴ مرحله برای آن‌ها واریز شد.

سخنگوی شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی افزود: تاکنون بیش از ۴ میلیون و ۳۳۰ هزار نفر که اعتراض کرده بودند مشمول شدند و کل ۴ مرحله برایشان واریز شد.

میرزایی گفت: تا این لحظه تمام نیرو‌های مسلح، کمیته امداد، بهزیستی ، بیماری‌های خاص بسته معیشتی را دریافت کردند، مقرر شده که برای سال جدید نیرو‌های مسلح هم غربالگری و تنها بخشی از آنان که مشمول بودند بسته را دریافت کنند.

سخنگوی شناسایی مشمولان بسته طرح حمایت معیشتی ادامه داد: افرادی که اعتراض دارند سامانه برایشان باز است و می توانند به سامانه hemayat.mcls.gov.ir مراجعه کرده و اعتراض خود را ثبت کنند که در خرداد ۹۹ به اعتراض آن ها رسیدگی می‌شود.

وی ادامه داد: از سال جدید تنها دوبار به اعتراضات رسیدگی می‌شود که برای سال ۹۹، ماه‌های خرداد ، آذر زمان رسیدگی به اعتراضاتی است که در سامانه ثبت می‌شود.

۱۳۹۸/۱۲/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...