نسخه چاپی

چرایی ناپدید شدن كفاشیان در آزادی

وقتی دیدار برابر تیم ملی فوتبال ازبكستان به پایان رسید، تلاش ها برای دیدن علی كفاشیان ناموفق بود و از او خبری در ورزشگاه آزادی نبود.

به گزارش نمابه نقل از مشرق ، دقايق پاياني بازي تيم ملي فوتبال ايران و ازبكستان بود كه شعار سكوهاي ورزشگاه آزادي به سوي علي كفاشيان نشانه رفت. اين هم ريشه در اين داشت كه ديگر نمي توانستند خنده هاي مردي را تحمل كنند كه فوتبال اين مرز و بوم در دورانش روزهاي تاريكي را تجربه كرد. اين شكست نيز ضربه ديگري بود كه بعد از دو باخت (فوتسال و تيم ملي جوانان) در هفته اخير تحميل شد تا بيش از پيش پرده از واقعيت هاي فوتبال كنار رود.

* وقتي كفاشيان ناپديد شد!
در حالي كه بازي به لحظات پاياني نزديك مي شد، نگاه ها مي چرخيد تا علي كفاشيان را پيدا كند. مديري كه هميشه در شكست ها با خنده اش مواجه مي شديم، ديده نشد تا ابهاماتي برقرار شود كه چه اتفاقي موجب شده تا اينگونه ناپديد شود. تلاش ها نيز براي يافتن وي به نتيجه اي نمي رسد. وي كه در جايگاه شيشه اي حضور داشت، به ناگاه ناپديد شد كه برخي از همراهي برخي اشخاص با وي مي گويند.
فارس پس از بازي در خبري اعلام كرد: "در حالی که خبرنگاران و هواداران بیرون از استادیوم 100 هزار نفری ایستاده بودند و منتظر کفاشیان بودند، ماموران حراست ورزشگاه با برخودی تند و زننده آنها را از محل دور کردند تا کفاشیان بتواند جایگاه را ترک کند. ماموران حراست عنوان کردند کفاشیان داخل جایگاه است و تا زمانی که ما اعلام نکنیم بیرون نمی‌آید." و در پايان نيز، آنها اعلام نمي كنند تا اين مدير بيرون بيايد.



16.jpg

 اگرچه كفاشيان از ابتدا در ورزشگاه حضور داشت؛ اما كسي او را در پايان نديد و حتي برخي عنوان مي كنند در حوالي دقيقه هشتاد و با همراهي يك فرد، ورزشگاه را ترك كرده است




* ابهام در دلايل ترك زودهنگام ورزشگاه
در حالي كه همه در ابهام غيبت ناگهاني علي كفاشيان بودند، اميرحسين حسيني (مدير روابط عمومي فدراسيون) اظهار داشت: "این درست است که کفاشیان بعد از این بازی با هیچ خبرنگاری مصاحبه نکرد، اما او همیشه پاسخگو بوده است." در حقيقت، او هم توضيحي دقيق درباره دليل نبود رئيس فدراسيون نداد و موضوع را به آينده حوالت مي دهد.
اين اتفاقات در حالي روي داد كه اگرچه كفاشيان از ابتدا در ورزشگاه حضور داشت؛ اما كسي او را در پايان نديد. برخي عنوان مي كنند در حوالي دقيقه هشتاد و با همراهي افرادي، ورزشگاه را ترك مي كند كه البته، منبعي رسمي اين خبر را تاييد يا تكذيب نكرده است.
اينكه چه دليلي موجب مي شود تا به ترك زود هنگام محل استقرار بپردازد، نامشخص است. بايد منتظر ماند و ديد چه توضيحي در قبال اين ابهام دارد و چه چيزي موجب شده تا غايب بزرگ بعد از شكست ناميده شود. اين روزها از اين فدراسيون اخبار عجيبي نيز به گوش مي رسد.

۱۳۹۱/۸/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...