نسخه چاپی

بازدید نمایندگان سازمان بهداشت جهانی از استراحتگاه‌های بیمارستانی

نمایندگان سازمان جهانی بهداشت از نحوه درمان قطعی و نهایی بیماران، كیفیت خدمت رسانی و چگونگی كنترل ویروس كرونا در استراحتگاه های بیمارستانی سازمان بسیج جامعه پزشكی بازدید كردند.


به گزارش نما، نمایندگان سازمان جهانی بهداشت صبح امروز به همراه تیمی از کارشناسان خود در ایران، از یکی از استراحتگاه های سازمان بسیج جامعه پزشکی بازدید کردند تا اطمینان حاصل کنند روند ارائه خدمات و کنترل این ویروس در بالاترین سطح در حال اجراست.

اخبار اجتماعی- نماینده سازمان جهانی بهداشت در هنگام بازدید از استراحتگاه بسیج جامعه پزشکی کشور با بیان این که ایران به منظور پیشگیری از ویروس کرونا در آمادگی کامل قرار دارد و اطمینان کامل داریم این ویروس کنترل می شود، گفت: مهمترین ستون‌ مهار و کنترل بیماری های واگیردار به خصوص ویروس کرونا همکاری قوی میان سازمان های متولی و مردم است که خوشبختانه چنین چیزی در ایران به وضوح قابل مشاهده است.

نمایندگان WHO ضمن قدردانی از تلاش‌های کادر درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی برای کنترل و مهار ویروس کرونا، اذعان کردند: ایران در زمینه مهار انواع بیماری‌ها به ویژه بیماری‌های واگیر از قدرت و توانمندی قابل ملاحظه‌ای برخوردار است و این توانایی را به خوبی در زمان وقوع بحران‌ها و بلایای مختلف نشان داده است.

۱۳۹۸/۱۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...