نسخه چاپی

آزمایش كرونای هندی‌های بازگشته از ایران منفی اعلام شد

نتیجه آزمایش كرونای ۵۸ زائر هندی كه از ایران به كشورشان بازگشتند، منفی اعلام شد.


به گزارش نما، سوبرامانیام جایشنکار، وزیر خارجه هند از بازگشت ۵۸ زائر هندی جا مانده در ایران، به کشورشان خبر داد. نتیجه آزمایش کرونای این ۵۸ نفر منفی اعلام شد.

اخبار سیاسی - هواپیمای نظامی هند که برای برگرداندن اتباع این کشور از ایران، اعزام شده بود، صبح سه شنبه در پایگاه نیروی هوایی در نزدیکی دهلی نو به زمین نشست.

دکتر هارس وردان، وزیر بهداشت فدرال هند اعلام کرد نتیجه آزمایش کرونا این ۵۸ نفر منفی بوده است. با این حال این افراد پیش از آنکه اجازه رفتن به خانه‌های خود را داشته باشند، به مدت دو هفته در قرنطینه خواهند ماند. در این پرواز ۲۵ مرد، ۳۱ زن و ۲ کودک هندی حاضر بودند.
هند تاکنون ۴۳ مورد از ابتلا به ویروس کرونا را گزارش کرده است. شمار مبتلایان به ویروس جدید کرونا در جهان به ۱۱۴ هزار و ۴۲۲ نفر رسید. تاکنون بیش از ۴ هزار نفر در کشور‌های مختلف جان خود را به دلیل ابتلا به بیماری «کووید ۱۹» از دست داده‌اند و شمار بهبودیافتگان بیش از ۶۴ هزار نفر بوده است.

ویروس کرونا نخستین بار در اواخر دسامبر در شهر ووهان چین دیده شد و علی‌رغم تمهیدات دولت این کشور به سرعت در سراسر جهان گسترش یافت. شمار کشور‌های درگیر شیوع ویروس کرونا به بیش از ۹۵ کشور رسیده است.

۱۳۹۸/۱۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...