نسخه چاپی

از استقلال طلب دارم اما اقدامی برای توقیف اموال نكرده‌ام

عضو پیشین هیات مدیره استقلال گفت: از دیدن برخی اخبار در رابطه با خودم تعجب می‌كنم و نمی دانم این شایعات از چه منبعی ایجاد می‌شوند.


به گزارش نما، در روزهایی که از در و دیوار برای استقلال طلبکار می بارد، خبرهایی هم از توقیف اموال و ساختمان استقلال از سوی شاهرخ سبک دست عضو پیشین هیات مدیره استقلال منتشر شد که این خبر قدری عجیب بود. به همین دلیل با سبک دست تماس گرفتیم که وی در این ارتباط گفت:

اخبار ورزشی - این که من از استقلال مطالباتی دارم درست است و در دوره مدیران گذشته هم بحث بازپرداخت این مطالبات مطرح شده بود و قول هایی هم به بنده دادند. البته هنوز اتفاقی در این خصوص نیفتاده است.

وی افزود: از روزی که آقای فتح الله زاده مسئولیت باشگاه را پذیرفته‌اند هنوز فرصتی نشده که حتی ایشان را ببینم چه برسد به این که درباره مطالبات صحبت کنم.

عضو پیشین هیات مدیره تاکید کرد: پیگیر وصول مطالباتم هستم اما هرگز در این خصوص اقدام قهریه علیه باشگاه نکرده و هرگز هم نخواهم کرد. بنده نه تاکنون هیچ اقدامی در رابطه با توقیف ساختمان یا اموال باشگاه کرده و نه هرگز چنین کاری خواهم کرد. این کار دور از شان من و باشگاه استقلال است. همواره هم به شکلی دوستانه با مدیران وقت استقلال دیدار داشته ام و از این چارچوب خارج نخواهم شد.

سبک دست خاطرنشان ساخت: به عنوان فردی که در گذشته در این باشگاه مسئولیت داشته نسبت به این تیم علاقه دارم و به خوبی شرایط آن را درک می کنم. نه می خواهم و نه می توانم مشکلات استقلال را افزایش دهم و دوست ندارم در دامن زدن به بحران هایی که دور و بر آن را گرفته سهیم باشم.

وی با بیان این که همواره با مدیران و باشگاه استقلال روابط خوبی داشته تاکید کرد: نمی دانم با این که چند سال هست از این تیم دور هستم و هرگز دنبال حاشیه و جنجال نبودم و همواره برای موفقیت تیم دلم می تپد و خواهان این هستم که هرچه زودتر شرایط آرمانی و ایده آل در این باشگاه مردمی شکل بگیرد.

۱۳۹۸/۱۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...