نسخه چاپی

استقلالی‌ها خودشان نمی‌توانند قهرمان شوند به پرسپولیس چه ربطی دارد!

پیشكسوت باشگاه پرسپولیس گفت: اگر میزبانی را به ما بدهند پرسپولیس می‌تواند از گروهش صعود كند و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.



به گزارش نما، با پایان رأفت پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درخصوص شرایط این روز‌های این تیم، تعطیلی بازی‌های لیگ برتر و ادعای بعضی از تیم‌ها درخصوص مهندسی شدن بازی‌ها به نفع پرسپولیس و قهرمانی‌های این تیم در سال‌های اخیر گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

این روز‌ها همه چیز تحت تأثیر کرونا قرار گرفته است.
اخبار ورزشی-بله، متأسفانه نمی‌دانم این دیگر چه بلایی بود که سر مردم ما آمد و همه را گرفتار خود کرد. همه مردم درگیر آن هستند و کاسبی‌ها تعطیل شده. امیدوارم هرچه زودتر این ویروس ریشه‌کن شود تا زندگی مردم به روال عادی برگردد.

به نظر شما بهتر نبود بازی‌های لیگ برتر را زودتر تعطیل می‌کردند؟
چرا، کاش دیدار‌های لیگ برتر را زودتر لغو می‌کردند. به هر حال کرونا مسئله مهمی است و اصلاً شوخی‌بردار نیست. بازیکنان باخیلی‌ها در ارتباط هستند و به میان مردم می‌روند به همین دلیل خطر برای آن‌ها هم وجود دارد.

اوضاع پرسپولیس با آمدن یحیی گل محمدی چطور است؟
شرایط تیم در لیگ که بسیار خوب است و اختلاف امتیاز مناسبی با سایر تیم‌ها ایجاد شده و این موضوع کار را برای قهرمانی راحت می‌کند. البته این اختلاف امتیاز نباید باعث ایجاد غرور کاذب در تیم شود، چون این موضوع می‌تواند حتی باعث از دست رفتن صدر جدول بشود. البته با شناختی که از بچه‌های تیم و کادر فنی پرسپولیس دارم بعید است این اتفاق بیفتد.

ولی اوضاع در آسیا خیلی خوب نیست.
بله قبول دارم پرسپولیس شروع خوبی در لیگ قهرمانان آسیا نداشته و به نظرم این موضوع به تجربه کم کادر فنی در بازی‌های آسیایی برمی‌گردد. ولی فکر می‌کنم اگر میزبانی را به ما بدهند پرسپولیس می‌تواند از گروهش صعود کند و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

حتماً شنیدید در روز‌های اخیر بعضی‌ها ادعای مهندسی شدن بازی‌های لیگ برتر را کردند و به نوعی قهرمانی پرسپولیس در سال‌های اخیر را زیر سؤال بردند.
بله شنیدم، ولی این حرف‌ها به نظرم ارزشی ندارد. پرسپولیس اگر قهرمان شده حتماً لیاقتش را داشت و کسی بازی‌ها را مهندسی نکرد. تیم پرسپولیس در این سال‌ها بهترین تیم لیگ بوده و تیم‌های دیگر زورشان به پرسپولیس نمی‌رسید. مگر می‌شود ۳ سال پشت سر هم بازی‌ها را مهندسی و یک تیم را قهرمان کرد؟ اصلاً این حرف‌ها را قبول ندارم و معتقدم پرسپولیس در زمین حرفش را می‌زند و به امید خدا امسال هم قهرمان خواهد شد.

دیروز هم منزوی یکی از معاونان باشگاه استقلال ادعا کرد پرسپولیس به جام گرفتن بدون برگزاری بازی عادت کرده است.‌
نمی‌دانم از چه چیزی حرف می‌زنند. فکر می‌کنم یک‌بار در بازی سوپرجام این اتفاق افتاد که خودشان در زمین حاضر نشدند و به ترکیه رفتند. من فکر می‌کنم به جای مطرح کردن این حرف‌ها باید روی تیم‌شان تمرکز کنند تا بتوانند برای هواداران‌شان جام بیاورند. استقلالی‌ها خودشان نمی‌توانند قهرمان شوند، این موضوع چه ربطی به پرسپولیس دارد؟

۱۳۹۸/۱۲/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...