نسخه چاپی

رایزنی‌های عراقچی در مسكو

معاون آسیا و اقیانوسیه وزارت خارجه كشورمان كه به مسكو سفر كرده در دیدار با مقامات این كشور در خصوص مسائل دوجانبه و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی به رایزنی و تبادل‌نظر پرداخت.

به گزارش نما به نقل از فارس، سید عباس عراقچی معاون آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که سه‌شنبه (23 آبان) در رأس هیئتی به منظور شرکت در نشست معاونان وزرای امور خارجه کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای در خصوص افغانستان و همچنین دیدار و رایزنی با مقامات روسیه وارد مسکو شد، با حضور در نشست مذکور، به ایراد سخنرانی و تبیین مواضع و دیدگاه‌های جمهوری اسلامی ایران در خصوص افغانستان پرداخت.

عراقچی در این سفر با «ایگور ولادیمیروویچ مورگولف» معاون آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه فدراسیون روسیه و «گریگوری باریسوویچ کاراسین» معاون وزیر امور خارجه روسیه در امور قفقاز و کشورهای مشترک المنافع دیدار و مسائل دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی را مورد بحث و تبادل نظر قرار داد.

عراقچی همچنین معاون وزیر خارجه مغولستان را که برای شرکت در نشست کشورهای عضو شانگهای، در مسکو حضور داشت، در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران به حضور پذیرفت و طرفین به بحث و تبادل نظر در خصوص مسائل مورد علاقه دو کشور پرداختند.

۱۳۹۱/۸/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...