نسخه چاپی

سید علی یزدی‌خواه در گفتگو با نما:

مذاكره با آمریكا معطل كردن امكانات و سرمایه‌های كشور است

عکس خبري -مذاکره با آمريکا معطل کردن امکانات و سرمايه‌هاي کشور است

نماینده منتخب مردم تهران گفت: جاده مذاكره با آمریكا منتهی به پرتگاه عمیق و سقوط است و تمركز بر آن معطل كردن امكانات و سرمایه‌های كشور است.

سید علی یزدی‌خواه چهره آشنای فرهنگیان تهران و نماینده منتخب مردم تهران در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است. وی معلمی را از دبیری در مدارس اسلام‌آباد، شهرری و منطقه 19 تهران آغاز کرد. در سنگرهای مختلف در سمت‌های دبیری، مدیر مدرسه، معاون آموزش و پرورش منطقه، رئیس آموزش و پرورش منطقه و مدیرکل آموزش و پرورش استان انجام وظیفه کرده است. او حدود چهار دهه در حوزه تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش مشغول خدمت است و امیدوار است در کمیسیون آموزش و تحقیقات عنصر مفیدی برای پیشبرد اهداف تربیتی نظام باشد.

یزدی‌خواه در خصوص اولویت‌هایش در مجلس یازدهم به خبرنگار نما گفت: اولویت‌های بنده در این مجلس همان اولویت‌هایی است که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به آنها اشاره کرده‌اند، از جمله بحث‌های اقتصاد، علم و توسعه علمی شرکت‌های دانش‌بنیان، توسعه عدالت اجتماعی و کم کردن فاصله‌های فقیر و غنی و رواج سبک زندگی اسلامی ایرانی.
وی مبارزه با فساد را یکی از اولویت‌های قطعی مجلس آینده دانست و خاطرنشان کرد: صلاحیت افراد در پذیرش مسؤولیت و مشروعیت آنها در نظام اسلامی طهارت اقتصادی آنهاست.
نماینده منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم در ادامه اضافه کرد: فساد مسؤولین ویرانگر است و مبارزه با فساد باید به عنوان نکته‌ای کلیدی مد نظر مجلس باشد. نمایندگان مجلس باید در حوزه قانون‌گذاری، انتخاب مجریان و نظارت بر اجرای قانون با این شاخص مسائل را رصد و کنترل کنند.
وی در خصوص مذاکره با آمریکا گفت: جاده مذاکره با آمریکا منتهی به پرتگاه عمیق و سقوط است و تمرکز بر آن معطل کردن امکانات و سرمایه‌های کشور است.
یزدی‌خواه افزود: اگر به بازار 600 میلیون نفری کشورهای همسایه و حجم تجارت بالای 1200 میلیارد دلاری ورود پیدا می‌کردیم می‌توانستیم بسیاری از مشکلات را حل کنیم.
وی بر مرزبندی دقیق با دشمن تأکید کرد.
یزدی‌خواه در پایان سر سلسله بحث‌های مجلس را اقتصاد، معیشت و اشتغال دانست.




۱۳۹۸/۱۲/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...