نسخه چاپی

نوری: محتكران لوازم بهداشتی به عنوان اخلالگر محاكمه شوند

نماینده مردم شوش در مجلس گفت: با توجه به اینكه امروز كشور در شرایط جنگی به سر می‌برد اقدام محتكران در جهت خواست دشمن است و این افراد باید به عنوان اخلالگر مورد محاكمه قرار بگیرند.

به گزارش نما، سید راضی نوری نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز کشور در شرایط خاص و ویژه‌ای قرار دارد که می‌توان آن را یک شرایط جنگی در حوزه سلامت نامید.

اخبار سیاسی - وی افزود: در این شرایط عده‌ای سودجو دست به احتکار لوازم بهداشتی می‌زنند که قوه قضائیه باید بدون فوت وقت و با قاطعیت با آنها برخورد کند.

نماینده مردم شوش در مجلس اظهار داشت: از سوی دیگر این اقدام محتکران در راستای خواست دشمنان این ملت و نظام است و این افراد باید به عنوان اخلالگر مورد محاکمه قرار گیرند.

نوری خاطرنشان کرد: نکته‌ای که در اینجا قابل ذکر است این است که لوازم بهداشتی احتکار شده پس از کشف توسط دستگاه‌های نظارتی بدون فوت وقت در اختیار مردم قرار گیرد تا مردم بتوانند از این طریق دسترسی راحت‌تری به این وسایل داشته باشند و نتیجه این دستگیری‌ها و برخوردها را نیز حفظ کنند.

وی در پایان گفت: رهبر معظم انقلاب، کادر درمانی (پرستاران و پزشکان) را که برای مقابله با بیماری کرونا تلاش خستگی‌ناپذیر دارند مجاهدان فی‌سبیل‌الله نامیده‌اند و همین مسأله از اهمیت کار آنان حکایت دارد.

۱۳۹۸/۱۲/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...