نسخه چاپی

پرتاب 200موشك مقاومت به اسرائیل

با تداوم موشك باران گسترده از سوی گروههای مقاومت فلسطین علیه مراكز نظامی اسرائیل ، برخی منابع صهیونیستی از عقب نشینی سران تل آویو برای آغاز حمله گسترده علیه نوارغزه خبر می دهند.

به گزارش نما به نقل از مهر، در حالی که ایهود باراک وزیرجنگ رژیم صهیونیستی مدعی شده بود که جنگ علیه نوارغزه طولانی خواهد بود، برخی منابع از عقب نشینی احتمالی رژیم صهیونیستی در پی موشک باران فلسطین اشغالی خبر می دهند.

- رادیو رژیم صهیونیستی ساعتی پیش اعلام کرد: کارشناسان نظامی اسرائیلی تاکید دارند که تل آویو خواهان جنگ گسترده علیه نوارغزه نیست.

از سوی دیگر، "الی عور بندور" سخنگوی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در گفتگو با اسکای نیوز عربی اظهار داشت: ما در نظر داشتیم با حملات اخیر تمامی موشکهای مقاومت فلسطین به ویژه از نوع فجر را منهدم کنیم اما به نظر می رسد آنها (گروههای مقاومت فلسطین) تعداد بیشتری موشک در اختیار دارند.

وی همچنین از مصر به علت ناتوانی در توقف موشک باران اسرائیل از سوی گروههای مقاومت فلسطین انتقاد کرد.

- در پی سقوط چندین فروند موشک مقاومت در شهرک اشکول 11 صهیونیست زخمی شدند.

- جنگنده های رژیم صهیونیستی به خودروهای امدادی در نوارغزه حمله کرده است.

- معاون نتانیاهو در اظهاراتی واکنش مصر علیه اسرئیل را ناشی از تغییرات جهان عربی پس از قیامهای اخیر دانست که امنیت این رژیم را از بین برده است.

- هاآرتص نیز در گزارشی از سقوط چندین فروند موشک مقاومت در منطقه عسقلان و بئر السبع خبر داد.

- شبکه المیادین از سقوط چندین فروند موشک در پادگان نظامی ریعیم رژیم صهیونیستی خبر داد. این شبکه همچنین از حمله موشکی به شهرک سدیروت خبر داد.

- سایت صهیونیستی والا از تظاهرات موافقان و مخالفان عملیات ستون ابرها علیه نوارغزه در دانشگاه تل آویو خبر داد.

- مقامات روسیه از حملات رژیم صهیونیستی به نوارغزه انتقاد کرده و آنرا بی نتیجه خواندند.

- عمر کرامی از شخصیتهای مطرح سیاسی در لبنان تاکید کرد: آنچه در غزه رخ می دهد بیانگر این است که اسرائیل فقط زبان خشونت را می فهمد.

۱۳۹۱/۸/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...