نسخه چاپی

شاه كلید برنامه‌های مجلس یازدهم، اشتغال و رفع بیكاری است

منتخب مردم شبستر در مجلس یازدهم گفت: شاه‌كلید مشكلات همه مردم اشتغال است لذا باید تلاش كنیم در مجلس یازدهم، اشتغال را افزایش داده و بیكاری را كاهش دهیم كه در آن صورت آسیب‌های اجتماعی هم كاهش پیدا می‌كند.


به گزارش نما، جعفر راستی منتخب مردم شبستر در مجلس یازدهم درباره مهمترین اولویت‌های مجلس آتی اظهار داشت: در مجلس آتی بلافاصله اقدام به بررسی طرح‌ها و لوایح معطل مانده کرده و سعی می‌کنم با پیگیری این موضوع، ساماندهی مناسبی را به آنها بدهم، چرا که متأسفانه اکثر این طرح‌ها و لوایح که می‌تواند مشکلات اقشار و طبقه پایین جامعه را رفع کند معطل مانده است.

اخبار سیاسی - وی افزود: بخشی از طرح‌ها و لوایح هم در مجالس قبلی نبایستی پیگیری می‌شده و به تصویب می‌رسید، چرا که پیگیری این موضوع منافع ملت را دنبال نکرده و مشکلاتی را ایجاد کرده بود.

** طبقات مرفه از مجلس بعدی منتفع نخواهد شد
راستی تصریح کرد: فکر و زمان برای پیگیری و تصویب هر قانون در مجلس لازم است ولی بنا داریم تا ساماندهی مناسبی را برای پیگیری منافع ملت دنبال کنیم و باید بکوشیم که طبقه پایین جامعه بیشترین منفعت را از تصویب قوانین ببرند، نه اینکه طبقات بالا و مرفه از خروجی مجلس منتفع شوند.

منتخب مردم شبستر در مجلس یازدهم گفت: شاه‌کلید مشکلات همه مردم که اکثر نمایندگان مجلس بعدی هم در زمره این طبقه محسوب می‌شوند اشتغال است و باید تلاش کنیم در مجلس یازدهم، اشتغال را افزایش داده و بیکاری را کاهش دهیم.

** مجلس یازدهم اشتغال جوانان را افزایش می‌دهد

وی ادامه داد: اگر جوان ایرانی شغل داشته و دغدغه معیشتی نداشته باشد، می‌تواند تشکیل زندگی داده و آسیب‌های اجتماعی هم کاهش پیدا خواهد کرد، لذا حجم عمده‌ای از مشکلات، معضلات و دغدغه‌های کشور به بیکاری و عدم اشتغال بازمی‌گردد.

راستی گفت: وکلای ملت در مجلس یازدهم قطعاً به سمت تصویب قوانینی خواهند رفت که اشتغال در جامعه را افزایش دهند.

۱۳۹۸/۱۲/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...