نسخه چاپی

پاداش ۲۲ میلیون تومانی بانوان كی پرداخت می‌شود؟

با گذشت دو سال از قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان در جام ملت‌های آسیا هنوز پاداش ریالی بازیكنان این تیم به آن‌ها پرداخت نشده است.

به گزارش نما، بعد از قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان ایران در جام ملت‌های آسیا که برای دومین بار رخ می‌داد هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برای بازیکنان این تیم پاداش ۲۲ میلیون تومانی در نظر گرفت؛ در حالی که به دور جدید این مسابقات نزدیک می‌شویم این پاداش هنوز به بازیکنان تیم ملی فوتسال بانوان ایران پرداخت نشده است.
اخبار ورزشی-در گذشته هم شاهد اعتراض برخی از بازیکنان تیم ملی فوتسال بانوان به این موضوع بودیم که این اعتراض موجب خط خوردن آن‌ها از تیم ملی شد.
نسیمه غلامی، کاپیتان تیم ملی فوتسال بانوان ایران در خصوص عدم پرداخت پاداش بازیکنان از سوی فدراسیون فوتبال می‌گوید: «از یک ماه پیش فدراسیون شماره حساب بازیکنان را دریافت کرد تا در عرض یک هفته نصف پاداش‌ها را پرداخت کند، اما به لطف فدراسیون دریافتی نداشته‌ایم و هنوز این اتفاق رخ نداده است. کل مبلغ پاداش‌هایمان ۲۲ میلیون تومان است.»
تیم ملی فوتسال بانوان این روز‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا تمرین نمی‌کند، اما بازیکنان این تیم به صورت انفرادی در حال تمرین هستند تا از شرایط آرمانی خود فاصله نگیرند. در ماه‌های آینده تیم ملی فوتسال بانوان ایران برای سومین قهرمانی اش در جام ملت‌های آسیا تلاش‌های خود را آغاز خواهد کرد.
پرداخت پاداش ۲۲ میلیون تومانی به اعضای تیم ملی فوتسال بانوان در حالی متوقف شده است که فدراسیون فوتبال به تازگی دو میلیون یورو به مارک ویلموتس و دستیاراتش به خاطر شکست برابر تیم‌های عراق و بحرین پرداخت کرده است! و پیش از این هم پاداش پیروزی هر یک از بازی‌های تیم ملی به اندازه پاداش قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان در جام ملت‌های آسیا بود! البته این اختلاف‌ها در فوتبال و فوتسال بانوان طبیعی است و در همه جهان این‌طوری است، اما در همه جای جهان هم چنان که مربی تیم ملی دستمزد خود را می‌گیرد پاداش قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان هم پرداخت می‌شود و این‌طور نیست که یکی از مربیانی که در تیم‌های ملی کار می‌کند همه بودجه فدراسیون فوتبال را از آن خود کند و دیگر اعضای تیم ملی بهره‌ای از پاداش نبرند. این مصداق بارز تبعیض است.

۱۳۹۸/۱۲/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...