نسخه چاپی

زور «بتمن» هم به ویروس كرونا نرسید

كمپانی برادران وارنر جدیدترین استودیو‌یی است كه ساخت فیلم سینمایی اش را به دلیل كرونا لغو كرده است.


به گزارش نما، ساخت فیلم سینمایی «بتمن» را که از ماه ژانویه تولید آن در انگلیس آغاز و برنامه ریزی شده بود را در لیورپول لغو کرده است.

اخبار فرهنگ و هنر - در پی خبر مبتلا شدن تام هنکس و همسرش ریتا ویلسون در پی فیلمبرداری پروژه «الویس پرسلی» در استرالیا، کمپانی برادران وارنر تصمیم گرفته به مدت دو هفته تولید فیلم سینمایی بتمن را عقب بیاندازد.

هنوز مشخص نیست که فیلمبرداری چه زمانی به پایان خواهد رسید و آیا این فاصله دو هفته‌ای در تاریخ اکران آن در سال ۲۰۲۱ تاثیر خواهد داشت یا خیر

روند تولید دو پروژه دیگر کمپانی برادران وارنر به نام‌های « ماتریکس ۴» و «کینگ ریچارد» با نقش آفرینی ویل اسمیت هنوز متوقف نشده است. فیلم سینمایی ماتریکس در برلین فیلمبرداری می‌شود، اما اقداماتی برای امنیت عوامل در نظر گرفته شده است. فیلمبرداری کینگ ریچارد نیز به دلیل آب و هوای مناسب در لس آنجلس برای مدتی کوتاه متوقف شده و در روز‌های آینده از سر گرفته می‌شود.

در فیلم سینمایی بتمن ، رابرت پتینسون، رویی کراویتز، پال دانو، کالین فارل، جفری رایت، اندی سرکیس و آنفرد پنی وود نقش آفرینی می‌کنند. این فیلم قرار است در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ اکران شود.

این فیلم به جمع پروژه‌هایی اضافه شد که بخاطر ویروس کرونا به حالت تعلیق در آمده اند. پیش از این اعلام شده بود یونیورسال هم ساخت فیلم جدید «دنیای ژوراسیک» و همچنین «مردی از تورنتو» با نقش آفرینی کوین هارت را متوقف کرده بود.

۱۳۹۸/۱۲/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...