نسخه چاپی

تلاش‌های دیزنی برای نگه داشتن مردم در خانه/ پخش زودهنگام «فروزن 2»

ا وجود آنكه مدت زمان زیادی از اكران فیلم سینمایی «منجمد ۲» نگذشته است، كمپانی دیزنی این انیمیشن را در سرویس استریم متعلق به خود نمایش خواهد داد.




به گزارش نما، کمپانی والت دیزنی اعلام کرد در پاسخ به شیوع ویروس کرونا تصمیم گرفته است انیمیشن «منجمد ۲» را راهی سرویس استریم خود کند. این انیمیشن سه ماه پیش در سینما‌ها اکران شده بود، اما کمپانی دیزنی در پاسخ به شیوع ویروس کرونا تصمیم گرفته آن را زودتر از موعد نمایش دهد.

اخبار فرهنگ و هنر - این کمپانی می‌گوید « منجمد 2 » از روز پانزدهم مارس به صورت اچ دی در دسترس خواهد بود تا شگفتانه‌ای به خانواده‌ها به همراه شادی و لذت در این زمان چالش برانگیز باشد.

گفتنی است سینمای برخی کشور‌ها برای جلوگیری از شیوع کرونا بسته شده است. همچنین دو مورد از مهمترین سینما‌های زنجیره‌ای آمریکا ظرفیت خود را برای رعایت فاصله و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا نصف کرده اند.

این فیلم سینمایی از هفدهم مارس در کانادا، هلند، استرالیا و نیوزیلند در شبکه دیزنی پلاس در دسترس خواهد بود. گفتنی است دیزنی از نمایش فیلم دیگری صحبت نکرده، اما گفته می‌شود فیلم سینمایی «جنگ ستارگان: خیزش اسکای واکر» نیز از تاریخ ۱۷ مارس آماده نمایش از این سرویس خواهد بود.

این انیمیشن سینمایی فروشی ۱.۴۵ میلیارد دلاری در گیشه‌های جهان داشت و بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

۱۳۹۸/۱۲/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...