نسخه چاپی

امكان ردیابی كارت های سوخت مهاجر وجود دارد

معاون مدیر عامل شركت ملی پخش فرآورده های نفتی كشور در خصوص تكلیف كارت های سوخت مهاجر توضیحاتی را ارائه داد.


به گزارش نما، حمید قاسمی ده چشمه معاون مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کشور با اشاره به اینکه آیا سهمیه سوخت نوروز برای فصل تابستان به کارت های سوخت هموطنان واریز می شود یا خیر؟گفت: در حال حاضر هیچ ابلاغیه ای از سوی هیئت دولت به شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کشور صادر نشده است و ما اجرا کننده این طرح هستیم.

اخبار اقتصادی- او ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا واریز سهمیه سوخت نوروز خودروها به تعویق افتاده است و این مسئله احتمال دارد در فصل تابستان و بعد از ریشه کن شدن این بیماری تخصیص یابد اما در مورد همین موضوع نیز ابلاغی به ما نشده است.

قاسمی ده چشمه بیان کرد: در حال حاضر تکلیف این مساله مشخص نیست و ممکن است فردا بخشنامه جدیدی در این حوزه منتشر شود، در هر صورت ما آماده اجرا هستیم و هر زمان که به ما دستور داده شود این طرح را اجرایی خواهیم کرد.
معاون مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کشور در ادامه با اشاره به کارت های سوخت مهاجر اضافه کرد: در ماه های گذشته قبل از سهمیه بندی بنزین در سیستان و بلوچستان باتوجه به شرایط خاص منطقه برخی از کارت های سوخت شناسایی می شدند و در صدرت سوخت گیری در شهر دیگر غیرفعال می شدند.

او اضافه کرد: تمامی کارت های سوخت قابل شناسایی هستند به طوری که می توان رصد کرد به طوری که کدام کارت سوخت در کدام جایگاه سوخت کشور سوختگیری کرده است.

قاسمی ده چشمه در ادامه با اشاره به اینکه آیا امکان این وجود دارد که برخی از کارت های سوخت در که خارج از استان سوختگیری کنند باطل می شود یا خیر؟ افزود: خیر،ولی این امکان وجود دارد که کارت سوخت رصد شود ولی توصیه ما این است که با توجه به شیوع ویروس کرونا حدالمکان از سفرهای غیر ضروری خوداری کنند.

۱۳۹۸/۱۲/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...