نسخه چاپی

ممانعت آمریكا از ارسال دارو به ایران را در دادگاه‌های بین‌المللی پیگیری كنیم

نماینده مردم سیرجان در مجلس ممانعت آمریكا از ارسال دارو به ایران را جنایت جنگی و ضد حقوق بشر عنوان كرد و گفت: باید این اقدام دولتمردان ایالات متحده را در دادگاه‌های بین‌المللی پیگیری كنیم.


به گزارش نما، شهباز حسن‌پور بیگلری نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی درباره ممانعت آمریکااز ارسال دارو به ایران و جنایت جنگی محسوب شدن این اقدام اظهار داشت: ما باید شرایط را به سمتی سوق دهیم که تمامی جنایت‌هایترامپ و هیأت حاکمه آمریکا و دولتمردان ایالات متحده در یک دادگاه صالحه رسیدگی شده و آزادگان دنیا آن‌ها را محاکمه کنند.

حسن‌پور بیگلری با بیان اینکه آمریکایی‌ها در شرایط فعلی جنایت تمام عیار علیه ملت بزرگ ایران راه انداخته‌اند افزود: دولتمردان ایالات متحده بر خلاف قوانین و قواعد حقوق بشری و انسانی صادرات دارو به ایران را تحریم کرده و جنایت جنگی انجام داده‌اند.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها به بهانه‌های مختلف به دنبال فشارهای روحی روانی بر جامعه ایران هستند.
نماینده مردم سیرجان در مجلس گفت:‌ملت بزرگ ایران با مقاومت خود در طول 41 سال اخیر نشان دادند که هیچ گاه در برابر زور گردن خم نمی‌کنند و در طول سال‌های اخیر ثابت کردند که در برابر یاوه گویی‌های رئیس‌جمهور آمریکا و سردمداران استکبار جهانی آماده مبارزه در میادین مختلف هستند.

۱۳۹۸/۱۲/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...