نسخه چاپی

گرد و خاك هواداران پرسپولیس در سایت شهرخبر

پربازدیدترین خبر ورزشی هفته گذشته را هواداران پرسپولیس رقم زدند.


به گزارش نما، هواداران پرسپولیس که نگران کرونایی شدن کمال کامیابی‌نیا بازیکن این تیم بعد از حضور در برنامه تلویزیونی و ارتباط نزدیک با مهران رجبی بودند، در فضای مجازی جنجالی به پا کردند که به اخبار رسانه‌ها نیز کشیده شد.

مهران رجبی، بازیگر سینما و تلویزیون هفته قبل پس از اینکه در اقدامی خیرخواهانه به دیدار بیماران کرونایی رفت به یک برنامه تلویزیونی آمد و با حداقل فاصله در کنار کامیابی‌نیا قرار گرفت. این همنشینی و ارتباط فیزیکی رجبی با کامیابی‌نیا، سبب نگرانی هواداران پرسپولیس شد.

دومین خبر ورزشی پربازدید هفته گذشته نیز به فعالیت هواداران پرسپولیس در فضای مجازی اختصاص دارد. آنها با انتشار تصویری از ارسلان مطهری، گلزن این روزها استقلال در پیراهن پرسپولیس، ادعا کرده‌اند این بازیکن که ادعا می‌کند همیشه آرزوی پوشیدن پیراهن آبی را داشته، پیش از این در پرسپولیس بازی کرده است. عکس قدیمی مطهری که توسط پرسپولیسی‌ها در فضای مجازی منتشر شده او را در یک جلسه تمرین باشگاه پرسپولیس در کنار عباس‌زاده و برزگر نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد تاریخ این عکس به لیگ دوازدهم و زمانیکه علی دایی سرمربی پرسپولیس بود، برمی‌گردد.

استعفای بی‌مقدمه محمدحسن انصاری‌فر از مدیرعاملی پرسپولیس و حواشی متعدد این تصمیم در حالیکه سرخ‌ها با 10 امتیاز در صدر جدول لیگ هستند، بهانه کافی را ایجاد کرد تا تعداد اخبار مربوط به این تیم در جدول پربازدیدهای هفتۀ شهرخبر افزایش پیدا کند. پس از افشاگری انصاری‌فر و کنار رفتن او، نوبت به سایرین رسید تا به این اتفاق واکنش نشان دهند. پربازدیدترین خبر در این خصوص به گزارش استوری‌های مهرداد میناوند مربوط بود. میناوند که هجمه علیه هیات‌مدیره پرسپولیس را بلافاصله پس از برکناری مدیر روابط‌عمومی باشگاه، شروع کرده بود با استعفای انصاری‌فر، لحن خود را شدیدتر کرد و با مخاطب قرار دادن هواداران پرسپولیس، وزیر ورزش و هیات‌مدیره باشگاه را مورد انتقاد قرار داد.

در تعطیلی لیگ، تنها خبر آبی‌رنگی که به جدول‌پربازدیدهای ورزشی شهرخبر رسید به کنایه سنگین علی خطیر، معاون سابق باشگاه استقلال به علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل جدید این بشگاه بود. خطیر در یک گفتگویی رادیویی گفته بود: صحبت من با آقای فتح‌الله‌زاده این است که ایشان قبل از اینکه به استقلال بیاید می‌گفتند من گله نمی‌کنم و به مدیران قبلی باشگاه اعتراض نمی‌کنم و به کار خودم اعتقاد دارم ولی وقتی به باشگاه استقلال آمد، متاسفانه برخلاف وعده‌هایش در فضای پوپولیستی قرار گرفته است و با هواداران بازی می‌کند. امیدوارم این صحبت‌ها، صحبت‌های فتح‌الله‌زاده نباشد و همانطور که گفت می‌آیم مشکلات استقلال را حل می‌کنم و آدم اجرایی هستم، کارش را انجام دهد و از همان دست چک معروفی که دارد برای حل مشکلات استقلال استفاده کند.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌پردازد.

۱۳۹۸/۱۲/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...