نسخه چاپی

پیام تسلیت سردار سلیمانی به طلبه جهادگر

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی درگذشت، همسر حجت الاسلام و المسلمین محمد مداح، طلبه جهادگر را به وی و خانواده آن مرحومه تسلیت گفت.

به گزارش نما، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی درگذشت، همسر حجت‌الاسلام محمد مداح ، طلبه جهادگر و سرباز ایثارگر خط مقدم جبهه سلامت را به وی و خانواده آن مرحومه تسلیت گفت.

اخبار سیاسی - متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کُلُّ نَفْسٍ ذائِقَةُ الْمَوْتِ ثُمَّ إِلَیْنا تُرْجَعُونَ

طلبه جهادگر و بسیجی و سرباز ایثارگر خط مقدم جبهه سلامت

برادر عزیز حجت الاسلام و المسلمین محمد مداح

«سلام‌علیکم بماصبرتم»

تاریخ سراسر افتخار انقلاب اسلامی مزین به نام ایثارگران و جهاد گرانی است که در راستای اعتلای آرمان‌های والای اسلام، همواره با روحیه جهادی و انگیزه الهی و حضور بی منت در میادین و عرصه‌های خدمت به محرومین هرگز آسودگی و آسایش را بر نمی‌تابند.

خبر عروج مظلومانه و غریبانه همسر و فرزندان شما را که بی ادعا، خالصانه و عاشقانه برای خدمت رسانی به بیماران بیمارستان فرقانی شهر مقدس قم حضور یافته بودید، موجب تاثر و تألم خاطر بنده گردید. واژگان زمینی توان تسکین آلام روحانی شما در این ماتم را ندارند لیکن امیدوارم مراتب تسلیت و تعزیت اینجانب را در مصیبت وارده پذیرا و در غم خویش شریک بدانید.

علو درجات معنوی و روحانی برای آن عزیزان سفر کرده و بقای عمر توأم با صحت و سلامتی برای شما و بازماندگان شریف از محضر خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین

۱۳۹۸/۱۲/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...