نسخه چاپی

منتخب مردم ملكان از تلاش های شبانه روزی مدافعان بهداشت و سلامت تشكر كرد

در پی شیوع ویروس كرونا و تلاش و فداكاری شبانه روزی پرسنل درمانی كشور، پزشكان، پرستاران و كاركنان درمان در خط مقدم مقابله با این بحران، دكتر سید علی موسوی، منتخب مردم ملكان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی طی ارسال پیامی از وزارت بهداشت و مدافعان سلامت تشكر كرد.


به گزارش نما، متن پیام بشرح زیر می باشد:

اخبار سیاسی - سلام و درود بر شما انسانهای شایسته ای که در این روزهای سخت، متعهدانه و ایثارگرانه در صف اول مبارزه با بیماری کرونا ویروس قرار گرفته اید. شما عزیزان، جان با ارزش خود را به میدان آورده اید تا از هموطنان محافظت کرده و انسانیت را بسیار زیبا معنا می کنید.

وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برادر ارجمند، جناب آقای دکتر سعید نمکی

ضمن عرض خسته نباشید و خداقوت به جهت مدیریت و مبارزه با کرونا ویروس و تقدیر از رویکرد جامع و هماهنگ به کار گرفته شده و بسیار سخت و بهره گیری از یک سیستم بهداشت و درمان ملی قوی با توانمندی مدیریت حوادث، برخود وظیفه می دانم به عنوان منتخب مردم شریف و با فرهنگ ملکان، لیلان،مبارک شهر و حومه، شهر خوشه های طلائی که شمار مبتلایان آن با تلاش ها و فرهنگ سازی های نهادهای ذیربط تا کنون بلطف الهی بسیار مطلوب است از خدمات شایسته و تلاش های شبانه روزی حضرتعالی و مجموعه درمانی کشور تشکر و قدردانی نمایم. پزشکان، پرستاران و کادر درمانی کشور الحق در صف اول مبارزه با این بحران قرار داشته و چه جهاد گونه از خودگذشتگی و فداکاری را معنا می نمایند بطوریکه زبان و قلم از بیان آن قاصر است. " از دست و زبان که بر آید کز عهده شکرش به در آید" همانطور که رهبر معظم انقلاب نیز در پیام تشکر خود اعلام داشتند: این زحمات بسیار با ارزش، جایگاه جامعه پزشکی و پرستاری را در جامعه بالا می‌برد که برده است و اجر و ثواب الهی را به دنبال خواهد داشت. موفقیت، سلامتی و سربلندی همه خدمتگزاران صدیق جمهوری اسلامی ایران به ویژه شما برادر گرامی و همه کادر درمانی کشور را در مقابله با این بحران جهانی از درگاه ایزد منان خواستاریم. امید است با تدابیر مجموعه وزارت متبوع و همه نهادهای دخیل از این مرحله سخت گذر نماییم و روزهای خوب ایران اسلامی را شاهد باشیم. انشالله.

دکتر سید علی موسوی خدمتگزار مردم شریف ملکان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

۱۳۹۸/۱۲/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...