نسخه چاپی

فیلم سینمایی «لاله» بالاخره تمام شد

تورج منصوری تهیه‌كننده سینما از به پایان رسیدن فیلم سینمایی «لاله» به كارگردانی اسداله نیك‌نژاد خبر داد.


به گزارش نما، تورج منصوری تهیه‌کننده و مدیر فیلمبرداری سینما درباره تکمیل مراحل تولید پروژه « لاله » گفت: فیلم سینمایی ناتمام «لاله» تمام شده و آماده نمایش است اما با توجه به اینکه قرار بود فیلم در ترکیب اکران نوروزی رونمایی شود و با توجه به تمدید تعطیلی سینماها، باید منتظر بمانیم و ببنیم شرایط به چه صورت پیش خواهد آمد.

اخبار فرهنگ و هنر - منصوری درباره احتمال ارائه فیلم به جشنواره جهانی فجر در صورت به تأخیر افتادن نوبت اکران عمومی آن هم گفت: فعلاً باید دید جشنواره جهانی فیلم فجر برگزار می‌شود یا نه و بعد برای برنامه‌ریزی چگونگی نمایش این فیلم اقدام کنیم. امیدوارم این جشنواره در شرایط و زمان مناسبی برگزار شود؛ فضایی که از نظر سلامت مخاطبان و مسئولان و برگزارکنندگان جشنواره امن باشد.

این مدیر فیلمبرداری درباره دیگر فعالیت‌های سینمایی خود نیز ادامه داد: بین توقف و آغاز دوباره تولید «لاله»، مدیریت فیلمبرداری فیلم سینمایی « آفتاب نیمه شب » به کارگردانی شهریار بحرانی را برعهده داشتم که این پروژه نیز در مرحله تصحیح رنگ قرار دارد و منتظر هستیم کمی شرایط آرام‌تر شود تا بتوانیم اصلاح رنگ این فیلم را به پایان رسانیم.

منصوری در پایان گفت: در این پروژه با ۳ فیلمبردار خیلی عزیز و دوست داشتنی کار کردم که هر سه این هنرمندان فیلمبرداران و عکاسان جنگ تحمیلی بودند. امیدوارم بتوانیم این جمع چهار نفری در حوزه فیلمبرداری را حفظ کنیم و شاید به تعدادمان اضافه شود. قصد دارم کار گروهی با فیلمبرداران و عکاسان جنگ تحمیلی را در فیلم‌هایی که درباره جنگ ساخته شود ادامه دهیم.

۱۳۹۸/۱۲/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...