نسخه چاپی

شجاع خلیل زاده: به خاطر رفتن سروش رفیعی گریه كردم

مدافع تیم پرسپولیس در ابتدای فصل و در تیم گابریل كالدرون با چالش مواجه شده بود اما با گذر زمان بار دیگر تبدیل به مدافع اصلی و یكی از مهره های كلیدی تیمش شد.


به گزارش نما، شجاع خلیل زاده حتی در روزهایی که فوتبال تعطیل است هم با احکام انضباطی مواجه می شود. البته آنطور که خودش هم می گوید گویا محرومیت او به خاطر اتفاقی که در دربی افتاد یک سوتفاهم بوده است. از او عکسی منتشر شده که انگار به داور دربی با انگشتش "هیس" را نشان می دهد در حالی که فیلم بازی نشان می دهد که این یک سوتفاهم است و او دارد با داور حرف می زند.

اخبار ورزشی- با این وجود شجاع حتی در یکی از آرام ترین سال هایش نیز با کارت قرمز و محرومیت های رنگارنگی روبرو شده است. او شب گذشته به همراه دوست صمیمی اش سروش رفیعی به برنامه فوتبال برتر آمده بود و علاوه بر اینکه خبر ازدواجش را داد گفت:" از زمانی که ما ازدواج کردیم کرونا آمد."

مدافع تیم پرسپولیس اما از مردم هم خواست ضمن ماندن در خانه به شمال کشور سفر نکنند:" می گویند جاده ها ترافیک است آقا تو رو خدا به شمال نروید. خانواده ما شمال هستند. اگر به جان خودتان رحم نمی کنید به دیگران رحم کنید."

خلیل زاده اما سال 98 را سال خوبی می داند:"98 از لحاظ فوتبالی برای من خوب و سخت بود. با توجه به شرایطی که پرسپولیس داشت توانستیم مسیر خوبی را طی کنیم و ۲ جام بگیریم. امسال قهرمان می‌شویم و از الان می‌توانم به هواداران قول بدهم که ما قهرمان می‌شویم. امیدوارم مسئولان تدابیری در نظر بگیرند تا لیگ تمام و پرسپولیس قهرمان شود."

او درباره اتفاقات ابتدای فصل، چالشش با کالدرون و جدایی سروش گفت:"اول فصل شرایط خاصی بود. آن زمان من از این ناراحت بودم که کالدرون بازی سروش را ندیده بود، اتفاق خاصی هم پیش نیامد که رفیعی را کنار گذاشت. کالدرون نمی گفت که نظر من است که سروش نباشد و گفت از یک جا به من گفتند او نباشد. به خاطر سروش بار‌ها با کالدرون صحبت کردم و زمان جدایی او از پرسپولیس گریه کردم." او درباره نیمکت نشینی اش هم گفت:" در اول فصل کالدرون به من گفت زیاد کارت می گیری و هر بار من را بازی داد یا کارت گرفتم یا محروم شدم و در نهایت من را روی نیمکت نشاند."

شماره 3 پرسپولیس در ادامه و در پاسخ به بحث مهندسی شدن لیگ برتر گفت:"ما با پنجره بسته قهرمان شدیم. پارسال ۵ بازی را مساوی کردیم و اگر سپاهان یا استقلال ۲ بازی را برده بودند قهرمان می‌شدند آن ها نبردند و ما قهرمان شدیم بعد گفتند وزیر پرسپولیسی است. ما در 5 هفته اول این فصل سه بازی را به رقیبان اصلی مان باختیم و فقط استقلال را بردیم، آن موقع بازی ها مهندسی نبود اما الان که صدرجدول هستیم مهندسی است؟ ما به صحبت های برخی افراد درباره مهندسی لیگ فقط می خندیم. من یک صحبتی دارم و آن اینکه امیدوارم دوستان از این به بعد نام تیم ما را درست بگویند. پرسپولس هواداران زیادی دارد و کسی که به پخش زنده تلویزیون می آید باید بداند اسم تیم را درست بگوید. پرسپولیس اسم تیم ما است و اینهمه هوادار دارد. امیدوارم کسانی که به تلویزیون می آیند درست راجع به تیم ما صحبت کنند، این برنامه ها مردمی هستند و ممکن است دل یک هوادار ما را بشکند و این درست نیست. این صحبت ها باعث تنش در ورزشگاه شده و هوادار تحریک می شود و فحاشی می کند."

شجاع با بیان اینکه که یا باید پرسپولیس را قهرمان اعلام کرد یا بازی‌ها را ادامه بدهند درباره بهترین بازیکن این فصل گفت:"مهدی ترابی بهترین بازیکن لیگ است. او قبل از آمدن گل محمدی ۴ - ۵ بازی را برای ما درآورد و سبب صدرنشینی ما شد."

۱۳۹۸/۱۲/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...