نسخه چاپی

نیازمند و مهدی ترابی بهترین‌های امسال بودند

هافبك تكنیكی و بازی‌ساز فوتبال ایران در حالی در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر به سپاهان رفت كه این هفتمین تیمی است كه در سال های اخیر در آن بازی می كند.


به گزارش نما، سروش رفیعی وقتی در ابتدای فصل و در اقدامی عجیب از سوی گابریل کالدرون از پرسپولیس کنار گذاشته شد، دلخور از اینکه در آخرین روزهای نقل و انتقالات این اتفاق افتاده، به شهرخودرو پیوست. او توانست خودش را به ترکیب تیم یحیی گل محمدی تحمیل کند، اما روش بازی تیم یحیی که2-4-4 خطی بازی می کرد باعث می شد که نتواند در پست مورد علاقه خودش بازی کند.

اخبار ورزشی- سروش در نیم فصل و در حالی که یحیی هنوز در شهرخودرو بود از این تیم جدا شد و در یک انتقال جالب به سپاهان رفت. تیمی که هافبک های زیادی داشت به خصوص در پست او، اما رفیعی توانست کار را در سپاهان دست بگیرد و خیلی زود به یکی از مهره های اصلی تیم امیر قلعه نویی تبدیل شد. او شب گذشته به همراه شجاع خلیل زاده میهمان برنامه فوتبال برتر بود و از اتفاقاتی که در این سال ها در فوتبالش رخ داده ابراز رضایت کرد و در نهایت هم از ایرج عرب مدیرعامل وقت پرسپولیس به خاطر مصاحبه اش بعد از جدایی عذرخواهی نمود با این وجود خودش هم نسبت به اینهمه تغییر تیم در این سال ها واکنشی جالب داشت و گفت:" به من می گویند که فرزاد حاتمی جدید فوتبال هستم."

او در بخش دیگری از صحبت هایش درباره حضورش در سپاهان هم گفت:" روزی که به سپاهان رفتم همه می‌دانستند من پرسپولیسی ام، اما الان می‌خواهم این تیم را شکست دهم." او همچنین در ارتباط با بازی جنجالی پرسپولیس و سپاهان که قرار بود در نقش جهان برگزار شود اما این اتفاق نیفتاد هم گفت:" خدا شاهد است که بازیکنان، کادرفنی و باشگاه سپاهان می خواستند بازی کنند. اتفاق های آن بازی ناخواسته بود و برنامه ریزی شده نبود. می خواستیم بازی کنیم اما نشد."

رفیعی در این رابطه که آیا در صورت طولانی شدن تعطیلی مسابقات بهترین برنامه کدام است گفت:"الان روی کاغذ هیچ تیمی شانس قهرمانی ۱۰۰ درصد ندارد و هیچ تیمی سقوطش قطعی نشده است. اگر بخواهیم بگوییم به همین شکل لیگ تمام شود اجحاف است و اگر بگوییم لیگ تمام نشود مشخص نیست چه زمانی ادامه بازی‌ها را باید برگزار کنیم. به نظرم فیفا باید یک دستورالعمل مشخص تعیین کند."

هافبک سابق پرسپولیس در ادامه صحبت هایش در پاسخ به این سوال که بهترین بازیکن این فصل از رقابت های لیگ برتر را کدام بازیکن می داند گفت:" با توجه به بازی‌های انجام شده مهدی ترابی حقش است بهترین بازیکن شود. او نیم فصل را یک تنه برای پرسپولیس درآورد. در کنار مهدی باید از پیام نیازمند هم نام ببرم هم بازیکن خوب و هم پسر باشخصیتی است."

سروش در قسمت دیگری از حرف هایش در برنامه فوتبال برتر به عادل فردوسی پور اشاره کرده و گفت:"خیلی دل ما برای عادل خان فردوسی پور تنگ شده است. آقا یا آقایانی که مسئول بودند مقداری بد با فردوسی پور تا کردند. جای او در فوتبال ما خالی است. انشاالله عادل هر جا باشد سالم، شاد، خندان و سلامت باشد."

۱۳۹۸/۱۲/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...