نسخه چاپی

وزیر ورزش فكری به حال استقلال و پرسپولیس كند

پیشكسوت باشگاه استقلال گفت: صریح بگویم وضعیت استقلال خیلی خراب است و مسئولیت آن با وزارت ورزش است.

به گزارش نما، غلامرضا فتح‌آبادی در ارتباط با وضعیت باشگاه استقلال پس از استعفای علی فتح‌الله‎‌زاده، سرپرست این باشگاه، اظهار داشت: صریح بگویم وضعیت استقلال خیلی خراب است و مسئولیت آن با وزارت ورزش است. متاسفانه در استقلال و پرسپولیس هر مدیری می‌آید فقط بدهی به جا می‌گذارد و می‌رود.

اخبار ورزشی- وی در ادامه در خصوص آینده پیش‌روی استقلال و پرسپولیس در صورت ادامه روند فعلی، تصریح کرد: اگر این روند ادامه پیدا کند، این دو باشگاه قطعا ورشکسته می‌شوند. متاسفانه دست‌هایی پشت پرده است و دلال‌هایی حضور دارند که بازیکنان و مربیان خارجی را به این دو تیم می‌آورند و حاصل آن فقط بدهی برای این دو باشگاه است.

پیشکسوت باشگاه استقلال پیرامون پرونده‌های مالی در فیفا، افزود: شرایط اصلا به نفع این دو باشگاه نیست. آیا این خارجی‌هایی که از استقلال و پرسپولیس شکایت کرده‌اند، حاضر هستند از طلب خود بگذرند؟ قطعا نمی‌گذرند. امیدورام از این روز‌های سخت عبور کنیم. متاسفانه شیوع ویروس کرونا هم شرایط اقتصادی را برای همه سخت کرده و ورزش هم از آن مستثنی نیست. شرایط بد استقلال و پرسپولیس متعلق به امروز و دیروز نیست و این بدهی‌ها از سال‌ها قبل انباشته شده و به بحران فعلی تبدیل شده است.
وی در پایان درباره انتظاراتی که از وزارت ورزش برای حل بحران این دو باشگاه وجود دارد، خاطرنشان کرد: امیدوارم مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش ، فکری به حال استقلال و پرسپولیس کند تا این دو باشگاه محبوب و بزرگ، از وضعیتی که به آن دچار شده‌اند، نجات پیدا کنند.

۱۳۹۸/۱۲/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...