نسخه چاپی

اسماعیلی: خبر دستگیری پرستار قلابی صحت ندارد

سخنگوی قوه قضائیه گفت: آن كلیپ مدعی پرستاری نیز بررسی شد و این فرد عضو جامعه پرستاری نبود و محتوای مطلب دروغ بود. فرد شناسایی شده و تحت تعقیب است و خبر دستگیری‌اش صحت ندارد.

به گزارش نما، غلامحسین اسماعیلی در ادامه نشست خبری خود که از شبکه اینترنتی سیمای عدالت پخش شد، اظهار کرد: نظام سلطه و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا نه تنها با نظام و حاکمیت ما بلکه با مردم و شهروندان ما عداوت و دشمنی دارد. تحریم‌های ظالمانه و یکجانبه آمریکا مانند تحریم‌های دارویی مصداق بارزی از اقدام جنابتکارانه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکاست.

وی اضافه کرد: از آمریکا توقع نداریم و او دشمنی خود را انجام می‌دهد اما گلایه‌ای از کشورهای اروپایی که داعیه استقلال دارند، وجود دارد. آنها که داعیه استقلال دارند چگونه تحریم‌های یکجانبه آمریکا را عملیاتی می‌کنند و امروز زمانی است که کشورهای اروپایی باید با لغو تحریم‌های یکجانبه آمریکا به ویژه حوزه دارو، استقلال خود و ادعای خود در حمایت از حقوق بشر را اثبات کنند.

سخنگوی دستگاه قضایی در پاسخ به سوال دیگری درباره برخورد با شایعه‌سازان در فضاهای مجازی به ویژه فردی که به اسم پرستار از خود یک کلیپ در فضای مجازی منتشر کرده بود و دستگیر شد گفت: در این روزهای خاص حوادث زشت و زیبای فراوانی را شاهد هستیم. از زشتی‌هایی که در این ایام با آن مواجه بودیم، علاوه بر موضوع احتکار برخی اقلام دارویی، انتشار شایعات و خبرپردازی‌های دروغ به ویژه در فضای مجازی که موجب یاس و ناامیدی مردم می‌شد. واقعا مطالب 100 درصد خلاف واقع بیان می‌شد چه از ناحیه برخی دست‌اندرکاران مانند بعضی مسئولان در رده‌های مختلف که مطالبی گفتند که با واقعیات انطباق نداشت و برخی افراد در فضای مجازی. قوه قضائیه برای برخورد با این قبیل افراد، در دادسرا و دادگاه‌ها شعب ویژه‌ای تشکیل شده و ابلاغ و ماموریت ویژه برای ضابطان و پلیس فتا صادر شده تا در اسرع وقت این قبیل افراد سناسایی و تحت تعقیب قرار بگیرند که تعداد زیادی از شایعه‌سازان شناسایی و احضار و برخی بازداشت شدند.

وی افزود: بدانند که امنیت روانی جامعه مانند امنیت اجتماعی و اقتصادی برای ما اهمیت دارد و با کسانی که امنیت روانی جامعه را به خطر می‌اندازد، برخورد می‌شود. آن کلیپ مدعی پرستاری نیز بررسی شد و این فرد عضو جامعه پرستاری نبود و محتوای مطلب دروغ بود. فرد شناسایی شده و تحت تعقیب است و خبر دستگیری‌اش صحت ندارد و افراد دیگری در استان‌های دیگر در این ارتباط دستگیر شدند.
منبع: تسنیم

۱۳۹۸/۱۲/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...