نسخه چاپی

پدر و مربی حسن یزدانی به كرونا مبتلا شدند

سخنگوی فدراسیون كشتی تاكید كرد كه با وجود ابتلای پدر و مربی بدنساز حسن یزدانی به كرونا، قهرمان المپیك ۲۰۱۶ این روزها هیچ كسالتی ندارد.


به گزارش نما، حسن رنگرز با تائید بیماری پدر حسن یزدانی اظهار داشت: خودم با حسن یزدانی تماس گرفتم و الحمدالله شرایط خودش خوب است و هیچ کسالتی ندارد. پدرش و مربی بدنسازش به کرونا مبتلا شده‌اند که در قرنطینه خانگی هستند و این طور که پیداست وضعیت شان بهتر شده است. حسن یزدانی تمریناتش را با همه محدودیت‌هایی که وجود دارد، پیگیری می‌کند.

اخبار ورزشی- وی در مورد اینکه «آیا محافظت از قهرمانان ملی در اردوی قرنطینه شده، در این وضعیت بهتر نیست؟»، گفت: این موضوع دو وجه دارد. یکی اینکه ما مکلف به اجرای قانون هستیم و به همه فدراسیون‌ها تکلیف شده که قهرمانان ملی در منزل بمانند و اماکن ورزشی و اردوها تعطیل باشد. مسئله دوم اینکه سلامت ورزشکار در اولویت است، پیش از کسب مدال و کسب سهمیه. ما دغدغه زیادی داریم، اینکه بچه‌ها سالم بمانند و هم اینکه بتوانیم بلافاصله بعد از اینکه شرایط عادی شد، اردو را شروع کنیم. ما زمان زیادی نداریم و باید همه این موارد را در نظر بگیریم. فعلا ماندن در خانه و تمرین در شرایط ویژه و عدم اجتماع افراد، در دستور کار است.

مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی تاکید کرد: نمی‌خواهم پیش داوری هم کنم، یک نگاه وجود دارد اینکه اگر بچه‌ها را در اردوی قرنطینه داشته باشیم، احتمال درصد ابتلا کاهش پیدا می‌کند، از یک طرف هم اردوی کشتی طوری است که عدم امکان تماس بدنی وجود ندارد. اگر یک فرد مبتلا شود و یا ناقل باشد، این ویروس به همه مربیان و کشتی گیران و عوامل اردو سرایت می‌کند. به همین دلیل منتظریم تا یک مقدار شرایط مطلوب شود و بعد از آن اردوی قرنطینه خواهیم داشت.

۱۳۹۸/۱۲/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...