نسخه چاپی

همچنان منتظر تصمیم اتحادیه جهانی كشتی هستیم

سخنگوی فدراسیون كشتی گفت: با وجود برگزاری نشست‌های مختلف هماهنگی با متولیان ورزش، همچنان منتظر تصمیم اتحادیه جهانی كشتی در خصوص مسابقات گزینشی هستیم.


به گزارش نما، حسن رنگرز با تشریح آخرین وضعیت اردوها و برنامه های تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی گفت: فدراسیون کشتی در روزهای اخیر بارها با مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک جلسه داشته و همانطور که بارها اعلام کردیم حفظ سلامت قهرمانان در اولویت ماست. به هر حال امیدواریم تا شرایط مطلوب و مناسب نیز فراهم شود تا بتوانیم اردوهای تیم ملی را با شرایط خاص برگزار کنیم.

مدیر فنی تیم ملی کشتی فرنگی در خصوص آخرین تصمیمات اتحادیه جهانی هم گفت: پیش از این قرار بود مسابقات گزینشی المپیک درقاره آسیا و سطح جهانی طی ماه های فروردین و اردیبهشت در قرقیزستان و بلغارستان برگزار شود که این مسابقات فعلا لغو شده تا زمان جدید از سوی اتحادیه جهانی اعلام شود. شاید این مسابقات در خرداد سال آینده برگزار شود اما فعلا منتظریم تا اتحادیه جهانی کشتی بطور دقیق این زمان را نهایی و اعلام کند.

سخنگوی فدراسیون کشتی ادامه داد: طبیعتا تا زمانی که از سوی اتحادیه جهانی کشتی چیزی اعلام نشده نمی توان اقدام و برنامه های خاصی را اجرایی کرد. ضمن اینکه زمان برگزاری بازیهای المپیک هم همچنان در هاله ای از ابهام است و همه در انتظار نشست ویژه کمیته بین المللی المپیک در ا ین خصوص هستند.

رنگرز در پایان گفت: فدراسیون از هر نظر آماده و مصمم است که به محض اعلام تاریخ برگزاری مسابقات گزینشی المپیک در قاره آسیا، برنامه های مد نظر را هم با توجه به شرایط موجود اجرا کند. فقط امیدوارم هر چه زودتر شرایط مهیا شود تا بتوانیم با اعمال اقدامات لازم، اردوهای تیم ملی را تحت شرایط قرنطینه و در فضای مناسب و ایمن برگزار کنیم.

۱۳۹۸/۱۲/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...