نسخه چاپی

قیمت مصوب شیرینی نوروز اعلام شد

رئیس اتحادیه قنادان و شیرینی‌فروشان گفت: در آستانه فرا رسیدن سال نو، افزایش قیمتی در بازار نداریم.


به گزارش نما، علی بهره‌مند رئیس اتحادیه قنادان و شیرینی‌فروشان درباره تغییر قیمت شیرینی در بازار در آستانه فرارسیدن نوروز گفت: افزایش قیمتی در بازار شیرینی در آستانه سال نو نداریم.

شیرینی نوروز گران نمی‌شود

اخبار اقتصادی - رئیس اتحادیه قنادان و شیرینی‌فروشان در ادامه از قیمت شیرینی‌های پرمصرف در بازار خبر داد و بیان کرد: هر کیلو شیرینی دانمارکی ۲۸ هزار تومان، شیرینی زبان ‌۲۸ هزار تومان، شیرینی پاپیون ۲۸ هزار تومان، شیرینی یزدی ۲۱ هزار تومان و شیرینی‌ تر ۳۵ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.

بهره‌مند ابراز امیدواری کرد که بازار شیرینی همانند سابق بتواند به کار و فعالیت خود ادامه دهد.

رئیس اتحادیه قنادان و شیرینی‌فروشان از مردم درخواست کرد که در صورت مشاهده هرگونه تخلف در ایام نوروز در این صنف موضوع را به اتحادیه‌ گزارش دهند.

بهره‌مند در پایان در توصیه‌ای به خانوار گفت: با توجه به آنکه بسیاری از افراد سودجو در ایام پایانی سال با اجاره کردن واحد‌های صنفی اقدام به توزیع شیرینی و آجیل نامرغوب می‌کنند که امکان رسیدگی به شکایات از این افراد وجود ندارد، از این رو به خانوار‌ توصیه می‌شود که از واحد‌های صنفی مجاز و دارای پروانه کسب، شیرینی و آجیل مورد نیاز خود را خریداری کنند و فریب قیمت‌های پایین این واحدها را نخورند.

۱۳۹۸/۱۲/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...