نسخه چاپی

تجلیل نماینده رهبر انقلاب در دانشگاه‌ها از مدافعان سلامت و نیروهای جهادی برای مبارزه با كرونا

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها از زحمات و تلاش شبانه روزی مجاهدان عرصه سلامت و نیروهای جهادی برای مبارزه با كرونا قدردانی كرد.


به گزارش نما، حجت الاسلام رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در کلیپی که در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرد، ضمن تقدیر از پزشکان، پرستاران، کادر درمانی، نیروهای جهادی و همه کسانی که برای ریشه کن کردن ویروس کرونا تلاش می‌کنند، گفت: در این روزها عزیزان ما در بخش‌های مختلف دانشگاه‌های علوم پزشکی به شدت در حال مجاهدت در صحنه دفاع از سلامت و آرامش جامعه هستند، که جا دارد از همه آنها تقدیر کنیم.

اخبار سیاسی -وی افزود: کار بزرگی در حال انجام است، به خصوص در زمانی که کشور با تحریم‌های ظالمانه دشمنان درگیر است ولی با این حال مدافعان سلامت به صورت شبانه روزی برای خدمات رسانی به مردم تلاش می کنند.

حجت الاسلام رستمی ادامه داد: از مردم و همه مخاطبان می‌خواهم که ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی مجاهدان عرصه سلامت، برای سلامتی همه آنها هم دعا کنند تا انشاالله بتوانند با توان بالا برای خدمت به مردم تلاش کنند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تاکید کرد: علاوه بر مجاهدان سلامت که در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند، عزیزان دیگر ما در دانشگاه‌ها، در بسیج و تشکل های دانشجویی و دانشجویان جهادی نیز شبانه روز تلاش می کنند و برای مبارزه با کرونا و خدمات رسانی به مردم هر کاری که می توانند را انجام می دهند که این جای خوشحالی دارد که در مکتب انقلاب و مکتب زیبایی که امام طراحی کرده، در چنین شرایطی ما نگرانی برای کمبود نیروی انسانی نداریم و اگر در جایی هم محدودیت هایی وجود دارد باید این محدودیت‌ها را هم برطرف کنیم.

وی یادآور شد: با همه این اتفاقات، شیوع ویروس کرونا زمانی است برای یک رزمایش بزرگ، که باعث می‌شود تجربیاتی را در حوزه بحران و مقابله با بیماری های واگیردار به دست آوریم.

رستمی با بیان اینکه موضوع جنگ بیولوژیک فرضیه‌ای است که رد نشده، گفت: قطعاً تجربه دفاع مقدس نشان داده که دشمن از هیچ کار و سلاحی برای ضربه زدن به ما دریغ نمی کند، برای همین درگیری با کرونا زمانی است برای آماده شدن ما برای مواجهه با چنین مسائلی و یکی از فرصت هایی است که مجموعه مدیران و فعالان عرصه سلامت و دفاع توانایی لازم را برای مواجه شدن با شرایط مشابه به دست بیاورند.

نماینده رهبر معظم انقلاب در دانشگاه‌ها تصریح کرد: موضوع توجه به دعا و معنویت هم از مسائل دیگری است که باید به آن توجه کرد، این ماه ها هم که ما در آن قرار داریم به همراه شرایطی که ایجاد شده فرصتی است که ما به بحث دعا و معنویت توجه ویژه‌ای کنیم و برای گرفتاران، بیماران و مجاهدان عرصه سلامت هم دعا کنیم. ما هم دعا می‌کنیم انشالله همه بیماران مخصوصاً مبتلایان به کرونا شفا پیدا کنند.

رستمی تصریح کرد: از طرفی این شرایط و این تعطیلی‌ها، زمانی است برای مطالعه و خواندن کتاب‌هایی که در گذشته تهیه کرده ایم ولی فرصت مطالعه آنها را پیدا نکرده بودیم و همچنین مطالعه کتاب‌هایی که می‌توانند برای ما مفید باشند.

گفتنی است، کلیپ سخنان حجت الاسلام رستمی در صفحه جدید وی در اینستاگرام منتشر شد. این در حالی است که اینستاگرام صفحه قبلی حجت الاسلام رستمی را به دلیل پرداختن به موضوع شهادت سردار سلیمانی مسدود کرد.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در ابتدای کلیپ منتشر شده در واکنش به اقدام اینستاگرام هم تاکید کرد: مدتی بود در فضای مجازی با دانشگاهیان در اینستاگرام ارتباط داشتیم و این فرصتی بود برای شنیدن صدا و نظرات دوستان و دانشگاهیان اما اینستاگرام پرداختن به موضوع سردار سلیمانی را برنتابید و صفحه بنده را مسدود کنند و لازم بود برای ارتباط با دانشگاهیان و دوستان صفحه جدیدی ایجاد کنیم.

لازم به ذکر است، دانشگاهیان و علاقمندان برای ارتباط با حجت الاسلام رستمی می‌توانند به صفحه جدید وی در اینستاگرام به آدرس rostaminahad مراجعه کنند.

۱۳۹۸/۱۲/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...