نسخه چاپی

فدراسیون فوتبال: مذاكره با قلعه‌نویی كذب است

فدراسیون فوتبال با تكذیب مذاكره با گزینه‌های ایرانی برای بر عهده گرفتن هدایت تیم ملی تاكید كرد كه كارلوس كی‌روش تا پایان قراردادش سرمربی تیم ملی ایران باقی خواهد ماند.

به گزارش نما به نقل از ورزش3، پس از سفر کارلوس کي‌روش به پرتغال برخي سايت‌هاي خبري از خداحافظي هميشگي کي‌روش با فوتبال ايران خبر دادند و حتي اين سايت‌ها با ارسال گسترده پيامک، اين خبر را اعلام کردند. اين سايت‌ها همچنين از مذاکره علي کفاشيان با امير قلعه‌نويي خبر داده‌اند اما اميرحسين حسيني مدير روابط عمومي فدراسيون فوتبال با رد اين شايعه‌ها گفت: فدراسيون فوتبال به چنين پروژه‌سازي‌هايي عادت کرده و متاسفانه به محض اينکه سرمربي تيم ملي پايش را از ايران به بيرون مي‌گذارد برخي سايتها چنين شايعه‌هايي را به منظور ضربه زدن به منافع ملي آغاز مي‌کنند. يکي از اين سايتها مدعي شده آقاي کفاشيان با آقاي قلعه‌نويي مذاکره کرده که ما با وجود احترامي که براي آقاي قلعه‌نويي و سوابق اين مربي قائل هستيم اين شايعه را تکذيب مي‌کنيم. ضمن اينکه اصلا رييس فدراسيون فوتبال به دليل جلسه کميته فوتسال فيفا در ايران نيست که بخواهد با کسي مذاکره‌اي انجام دهد.

حسيني با تاکيد بر بازگشت کارلوس کي‌روش به ايران گفت: پيش از ديدار برابر ازبکستان، فدراسيون فوتبال بليت سفر سرمربي تيم ملي را به پرتغال و بازگشتش به تهران فراهم کرده بود و مرخصي ايشان طبق هماهنگي با فدراسيون فوتبال بوده و در زمان مقرر سرمربي تيم ملي به ايران بازخواهد گشت.

وي افزود: با وجود اينکه فدراسيون فوتبال به دروغ‌پردازي‌هاي برخي رسانه‌هاي بي نام و نشان عادت کرده اما از اين پس فدراسيون تمامي اين اخبار کذب را تا احقاق حق پيگيري مي‌کند. در مورد اخير هم حتي اگر اين سايت مذکور خبرش را از خروجي‌اش بردارد، پرينت اين خبر و پيامکي که ارسال کرده موجود است و فدراسيون فوتبال از طريق مراجع قضايي نسبت به اين خبرپردازي کذب اقدام مي‌کند.

۱۳۹۱/۸/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...