نسخه چاپی

دستگیری 43 هنجارشكن در چهارشنبه سوری پایتخت

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری ۴۳ نفر از هنجارشكنان كه با ایجاد رعب و وحشت آرامش شهروندان را در چهارشنبه آخر سال به مخاطره انداخته بودند خبر داد.


به گزارش نما، سردار حمید هداوند جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ در خصوص برخورد پلیس با هنجارشکنان در چهارشنبه سوری اظهار داشت: با تلاش همکارانم ۴۳ نفر از افرادی که با اقدامات هنجارشکنانه خود موجب ایجاد رعب و وحشت و سلب آرامش از شهروندان شده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

اخبار اجتماعی- جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ به مصدومیت ۴۸ نفر از شهروندان اشاره و بیان داشت: متاسفانه علاوه بر مصدومیت 48 نفر، یک جوان ۲۰ ساله افغانی در محدوده کهریزک که در حال تهیه مواد محترقه بود بدنبال انفجار مواد، جان باخت.

وی با تاکید بر این مطلب که خوشبختانه اکثر پایتخت‌نشینان به توصیه ها عمل کرده و در منزل مانده بودند گفت: جمعیت افراد حاضر در که شب گذشته در خیابان‌ها و معابر اقدام به آتش بازی کردند یک چهارم سال گذشته بوده و خوشبختانه تعداد زیادی از افراد در منزل ماندند .

سردار هداوند در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص سلامت ماموران در ماموریت چهارشنبه سوری و اینکه آیا از مأموران پلیس کسی مصدوم شد یا خیر؛ خاطرنشان کرد: دو نفر از ماموران پلیس در شب گذشته دچار مصدومیت جزئی شده که به بیمارستان منتقل شدند؛ هم اکنون حال آنها خوب گزارش شده است.

۱۳۹۸/۱۲/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...