نسخه چاپی

عباسی: اولویت مجلس حل مشكلات اقتصادی ناشی از كرونا باشد

منتخب مردم كازرون در مجلس شورای اسلامی یازدهم گفت: در مجلس یازدهم باید اتاق فكرهایی برای حل مشكل معیشت و اشتغال خانواده‌ها تشكیل داد.


به گزارش نما، فریدون عباسی دوانی منتخب مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی یازدهم با اشاره به اولویت‌های مجلس آتی، گفت: نمایندگان طبق قانون اساسی دو وظیفه قانون‌گذاری و نظارت بر آن را دارند، البته یکی از وظایف وکلای ملت نیز تعیین وزرای مناسب برای دولت و کشور است.

اخبار سیاسی - وی با تأکید بر اینکه قوای سه‌گانه باید به‌درستی به وظایف خود عمل کنند و در وظایف ذاتی یکدیگر دخالتی نداشته باشند، اظهار داشت: به‌طور نمونه مجلس نباید در امور اجرائیات دخالت کند و دولت هم نباید به‌جای پارلمان قانون وضع کند اگر هر دستگاهی به وظایف ذاتی خود عمل کند قطعاً مشکلات کشور مرتفع خواهد شد.

منتخب مردم کازرون در مجلس با یادآوری اینکه در شرایط فعلی یکی از مشکلات کشور مقابله با کرونا است، ادامه داد: البته پیش از این موضوع معیشت مردم مطرح بوده است و مجلس آینده باید در این موضوع به‌جد ورود کند.
عباسی با بیان اینکه مردم از مجلس یازدهم چیزی را می‌خواهند که پیش از آن انجام نشده است، اضافه کرد: امروز مردم مشکل معیشت و اشتغال دارند و باید برای رفع این مشکلات کار کارشناسی شود و کمک‌های فکری از جامعه گرفته شود.

منتخب مردم کازرون در مجلس تصریح کرد: برای رفع مشکلات باید در مجلس یازدهم اتاق‌های فکری تشکیل شود و هر نماینده‌ای برای خود کانون‌هایی داشته باشد تا افکار در آن کانون‌ها مطرح و در اتاق فکرها پخته‌تر و اجرایی شود.

۱۳۹۸/۱۲/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...