نسخه چاپی

مهلت 3 ماهه برای پرداخت مالیات و بیمه حامل‌های انرژی مربوط به مراكز گردشگری

هزینه‌های مالیات، حق بیمه حامل‌های انرژی و سوخت مربوط به دفاتر خدماتی گردشگری، هتل‌ها، مراكز اقامتی و اماكن بوم‌گردی و تولیدكنندگان صنایع‌دستی، سه ماه با تأخیر دریافت خواهد شد.


به گزارش نما، علی‌اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با اشاره به این‌که این تصمیمات ستاد کاهش اثرات اقتصادی بیماری کرونا به‌منظور حمایت از بخش گردشگری کشور گرفته‌شده است، افزود: مالکان دفاتر خدماتی گردشگری و اماکن اقامتی و هتل‌ها و تولیدکنندگان صنایع‌دستی می‌توانند هزینه‌های مربوط به مالیات و بیمه را با سه ماه تأخیر پرداخت کنند و پرداخت هزینه حامل‌های انرژی نیز به‌صورت اقساط دریافت خواهد شد.

اخبار اقتصادی - وی گفت: بانک مرکزی از محل کاهش آثار تحریم در حوزه اقتصادی نیز بودجه‌ای را برای کاهش اثرات کرونا در بخش اقتصاد گردشگری و صنایع‌دستی اختصاص داد و این بخش نیز در طرح گام بانک مرکزی لحاظ شد.

مونسان افزود: تسهیلات طرح گام به‌صورت گواهی اعتبار در اختیار فعالان بخش اقتصاد گردشگری قرار می‌گیرد و به‌منظور تأمین سرمایه در گردش پرداخت می‌شود.

وی همچنین از مکالمه خود با دبیر کل سازمان جهانی گردشگری خبر داد و گفت: در این مذاکرات رئیس سازمان جهانی گردشگری برای حمایت از اقتصاد گردشگری ایران قول همکاری داد.

۱۳۹۸/۱۲/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...