نسخه چاپی

اصلاح‌طلبان و كرونا

عکس خبري -اصلاح‌طلبان و کرونا

در این میان جریان اصولگرا در جهت تسكین افكار عمومی، دلداری به آسیب یافتگان ، روحیه بخشی و ارائه هر خدمتی كه می توانست اقدام كرد و از تضعیف دولت و دستگاه هایی كه با این جریان همراه نیستند خودداری نمود.

محمد حاجی - کرونا یک بلیه جهانی است اما بشر  توانمند غلبه برهمه  بلیات  است.
 با تدبیر و صبر و چاره اندیشی عقلایی از این بلیه هم می توان گذر کرد.
 تاکنون دولت و ملت و همه نهادها و دستگاه ها و احزاب و جناح های سیاسی در زمینه شکست کرونا با هم کار کرده اند که موجب تقدیر است.
 عده ای هم سوء استفاده کرده‌اند که  در این موقعیت سخت عمل آنها زشت ترین زشتکاری هاست و نباید بدون مجازات بماند.
 در این میان جریان اصولگرا در جهت تسکین افکار عمومی، دلداری به آسیب یافتگان ، روحیه بخشی و ارائه هر خدمتی که می توانست اقدام کرد و از تضعیف دولت و دستگاه هایی که با این جریان همراه نیستند خودداری نمود.
 بخشی از جریان اصلاح طلب متأسفانه بد عمل کرد و بد عمل می کند به اضطراب دامن می‌زند مشکلات را بیش از آنچه هست مطرح می‌کند از خدمات کمتر تشکر کرد و گاه در حد تشویش عمومی اقدام کرده است.
این روش زشت در این برهه حساس خیلی اشتباه است زیرا ملت گرفتار بلیه کرونا است و همه با هم دارند برای براندازی این بیماری تلاش می‌کنند و عده‌ای عزیزانشان گرفتار شدند حالا اصلاح طلبان در پی طرح ادعاها و بهره برداری جناحی هستند و حالا هم در پی آزادی مجرمانی هستند که آنها را زندانی سیاسی می نامند! یا در پی تصویب FATF می روند یا در این گیر و دار به دفاع از همکاران و همدستان رژیم طاغوت امسال خیامی و حتی فراماسونرها برمی‌آیند. ملت این‌ها را از یاد نخواهد برد.

۱۳۹۹/۱/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...