نسخه چاپی

اختصاصی نما

التماس حقیرانه

عکس خبري -التماس حقيرانه

تعجبی نیست كه یكی از اصلاح طلبان مجلس چنین نامه‌ای به عضو كنگره آمریكا بنویسد زیرا ذهنیت اصلاح طلبی غربگرا همین است. متن نامه به شدت حقیرانه و التماسی است و تشویق غیر مستقیم آمریكا به تشدید تحریم‌هاست.

باقر اسداللهی - به گزارش نما ، آقای کواکبیان نامه‌ای به یک عضو کنگره آمریکا نوشته است و ابراز امیدواری کرده که کوشش نمایندگان مخالف در مجلس آمریکا منجر به رفع این تحریم های غیر انسانی و ظالمانه شود زیرا تحریم‌های آمریکا دسترسی مردم ایران را به نیازهای بهداشتی و دارویی مختل کرده است.
 تعجبی نیست که یکی از اصلاح طلبان مجلس چنین نامه‌ای به عضو کنگره آمریکا بنویسد زیرا ذهنیت اصلاح طلبی غربگرا همین است. متن نامه به شدت حقیرانه و التماسی است و تشویق غیر مستقیم آمریکا به تشدید  تحریم‌هاست.
وی نوشته است: " در حالی که مردم ایران در هفته های گذشته با اسیب های این بیماری دست و پنجه نرم می کنند و نیازمند حمایت های بین المللی می باشند متاسفانه دولت آمریکا به تنگ کردن حلقه محاصره اقتصادی علیه ایران مبادرت کرده و تهدید های تحریمی علیه خریداران نفت ایران که تنها منبع مالی مبارزه با ویروس کروناست را ادامه می دهد" و خواسته است که آمریکا  دست از این اقدام خود بردارد.
 آمریکا می‌داند که  تحریم هایش برای کمک‌های دارویی و بهداشتی عملی جنایتکارانه و ضد حقوق بشر می‌باشد ولی مرتکب این جنایات شده و می‌شود اما آقای کواکبیان ساده اندیشانه تصور دارد که نامه او به یک نماینده کنگره آمریکا کاری از پیش می برد.
آقای کواکبیان بهتر است به ملت متکی شود.

۱۳۹۹/۱/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...