نسخه چاپی

جدی ترین گزینه جانشینی ترابیان

عکس خبري -جدي ترين گزينه جانشيني ترابيان

در چنین شرایطی امكان قبول این پست از سوی انصاری فرد كه رابطه خوبی با وزارت ورزش و جوانان نیز دارد و در حال حاضر نیز در هیچ پستی مشغول نیست دور از ذهن نیست.

به گزارش نما به نقل از سراج 24، در حالی که برخی اهالی فوتسال و کارشناسان بر این باورند که مقصر اصلی ناکامی تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی و جام ملت ها مدیریت ترابیان بوده، همه نگاه ها به احکام جدید خروجی درب اتاق رئیس فدراسیون فوتبال دوخته شده است.

فدراسیون نشین ها نیز که در اظهارنظرهای بعد از ناکامی در جام جهانی دیگر صحبتی از حمایت از ترابیان نمی کنند به تکاپو افتاده اند و در حال رایزنی برای انتخاب جانشین رئیس کمیته فوتسال هستند.

منابع موثق خبر از مذاکره آیت اللهی نایب رئیس فدراسیون فوتبال با محمد حسن انصاری فرد می دهند که در مجاورت اتاق کفاشیان حضورش در کمیته فوتسال را پیشنهاد کرده اند تا نام وی به عنوان جدی ترین آلترناتیو ترابیان مطرح شود.

صحبت هایی در خصوص امکان بازگشت صادق درودگر نیز شنیده می شود اما گفته می شود وی مدیریت در باشگاه ملوان بندرانزلی آن هم با اسپانسری متمول را با ریاست کمیته پر دردسر فوتسال عوض نخواهد کرد. ضمن اینکه درودگر در چند وقت اخیر علیه کفاشیان بوده است.

در چنین شرایطی امکان قبول این پست از سوی انصاری فرد که رابطه خوبی با وزارت ورزش و جوانان نیز دارد و در حال حاضر نیز در هیچ پستی مشغول نیست دور از ذهن نیست.

اگر این اتفاق رخ داد باید به گزینه های سرمربیگری تیم ملی فوتسال ایران می توان نام محمود خوراکچی دستیار سابق انصاری فرد در زمان سرمربیگری در تیم ملی ایران را نیز اضافه کرد.

۱۳۹۱/۸/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...