نسخه چاپی

آمار حماس از كسانی كه آماده عملیات استشهادی هستند

نماینده حماس در لبنان با اشاره به اینكه نتانیاهو باید تاوان ریسك بزرگ خود را بدهد، گفت كه 50 هزار مبارز و 5 هزار استشهادی منتظر ورود نیروی زمینی صهیونیست‌ها به غزه هستند.

به گزارش نمابه نقل از فارس، «علی برکه» نماینده جنبش حماس در لبنان در اظهاراتی در گفت‌و گو با خبرگزاری الشرق الجدید کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی را مسئول کامل آغاز تجاوز جدید صهیونیست ها به نوار غزه دانست و تاکید کرد که نتانیاهو از طریق این جنگ می خواهد مقاومت فلسطین را هدف قرار داده و آنرا تضعیف کند و دستاوردهایی را در راستای تبلیغات انتخاباتی خود به دست آورد.

وی ابراز داشت که عملیات ترور احمد الجعبری فرمانده ارشد نیروهای مقاومت و هدف قرار دادن ملت غزه و مقاومت در غزه، ملت فلسطین را نمی ترساند و مقاومت را تسلیم نمی‌کند و فلسطینی ها در نوک پیکان مقاومت باقی خواهند ماند و سردمدار مقابله امت اسلام با پروژه صهیونیستی خواهند بود. وی تاکید کرد که مقاومت اسلامی فلسطین و بویژه حماس همچنان به مسیر جهاد پایبند خواهند ماند تا اهداف ملت فلسطین در آزادی سرزمین ها و بازگشت به آن و استقلال کشور را به دست آورند.

برکه با اشاره به اینکه «نیروهای نظامی صهیونیست‌ها هرگز ما را نمی ترساند»، تاکید کرد که بیش از 50 هزار مبارز فلسطینی برای مقابله با هر حمله زمینی به غزه آماده هستند، آنها قبل از اینکه نتانیاهو نیروهای ذخیره خود را آماده کند، کفن های نظامیان صهیونیست را آماده کرده‌اند، چرا که به اذن خداوند غزه گورستان نظامیان [صهیونیست] خواهد بود.

وی افزود: نوار غزه علاوه بر 50 هزار نیروی مبارز، بیش از 5 هزار داوطلب استشهادی دارد که آنها نیز در انتظار ورود نیروهای اشغالگر به غزه هستند تا خود را در مقابل نظامیانی که به ملت ما و مقدسات ما تجاوز کرده اند، منفجر کنند. نتانیاهو از این به بعد باید هزینه های زیادی بپردازد، چرا که ما دیگر اجازه نمی دهیم که تنها قربانی باشیم.

نماینده حماس ابراز داشت که نتانیاهو ریسک بزرگی با این تجاوز انجام داد و باید تاوان آن را بپردازد، جامعه جهانی و بویژه دولت آمریکا و انگلیس نیز که از این رژیم حمایت می‌کنند و جنایات آن را سرپوش می‌گذارند، باید تاوان بدهند.

وی خواستار افزایش حمایت های دولت های اسلامی از ملت فلسطین و بویژه قطع مناسبات با رژیم صهیونیستی شد و سفر هشام قندیل نخست وزیر مصر به غزه را پیامی قوی در این راستا برای تجاوزکارانه دانست، وی خواستار ادامه سفرهای رهبران عرب به نوار غزه شد، بویژه اینکه قرار است نشست وزرای خارجه اتحادیه عرب در قاهره تشکیل شود.

برکه در پایان سخنان خود تاکید کرد: اگر تجاوز به غزه ادامه پیدا کند، بیش از یک انتفاضه روی خواهد داد، انتفاضه‌ها و راهپیمایی هایی در تمامی کشورهای عربی و اسلامی آغاز خواهد شد، چرا که آرمان فلسطین آرمان تمام امت اسلام است.

۱۳۹۱/۸/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...