نسخه چاپی

داماد احمدی‌‌نژاد: شرایط مناسب‌ دعوا نیست

داماد محمود احمدی نژاد با تاكید بر اینكه شرایط فعلی به هیچ وجه مناسب دعوا و درگیری در كشور نیست، گفت: سوال از رئیس جمهور جزو حقوق نمایندگان مجلس است اما در شرایط فعلی با توجه به لزوم وحدت و اتحاد در كشور، بهتر بود كه سوال انجام نشود.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، مهدی خورشیدی داماد رئیس جمهور و معاون امور قوای دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اظهارنظر برخی اصلاح طلبان درباره عذرخواهی اصولگرایان به دلیل عملكرد 7 ساله احمدی‌نژاد، گفت: در شرایط فعلی، فعالان سیاسی باید با یكدیگر وحدت و اتحاد داشته باشند.


وی همچنین افزود: شرایط فعلی به هیچ وجه مناسب دعوا و درگیری در كشور نیست.


معاون امور قوا دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح كرد: با توجه به فشارهای بیرونی، امروز تنها چیزی كه مردم و كشور به آن نیاز دارند و رهبر معظم انقلاب نیز بارها بر آن تاكید كرده‌اند، "اتحاد" است.


خورشیدی درباره بررسی طرح سوال از رئیس جمهور در مجلس تأكید كرد: سوال از رئیس جمهور جزو حقوق نمایندگان مجلس است اما به عقیده بنده، در شرایط فعلی با توجه به لزوم وحدت و اتحاد در كشور، بهتر بود كه سوال انجام نشود.


وی خاطرنشان كرد: دلسوزان نظام اعم از اصلاح طلبان و اصولگرایان و همه افرادی كه معتقد به خطوط قرمز نظام جمهوری اسلامی هستند باید در شرایط فعلی با یكدیگر همدلی داشته باشند.


داماد رئیس جمهور در پاسخ به سوالی درباره نامزدی محسن رضایی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: آقای رضایی تاكنون تصمیمی برای ورود به عرصه انتخابات نگرفته است.

۱۳۹۱/۸/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...