نسخه چاپی

مهم‌ترین وظیفه موتلفه پیگیری منویات مقام معظم رهبری و مطالبات مردم است

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان فارس با بیان اینكه حزب موتلفه فرزند انقلاب است، گفت: مخالفت با موتلفه به نوعی مخالفت با انقلاب است.

به گزارش نمابه نقل از فارس ، غلامحسین چوبینی صبح امروز در گردهمایی دبیران شهرستان حزب موتلفه استان فارس اظهار داشت: دشمن بر نقش موتلفه در پاسداری از ولایت و انقلاب واقف است و از این رو سعی می‌کند به این تشکیلات ضربه بزند.

وی افزود: در بسیاری از موارد که سخنی علیه حزب موتلفه اسلامی مطرح شده است، از پاسخ‌گویی پرهیز کرده‌ و زمینه را برای حفظ وحدت و آرامش فراهم کرده‌ایم.

چوبینی تصریح کرد: مهم‌ترین وظیفه موتلفه پیگیری منویات مقام معظم رهبری و مطالبات مردم بوده که حفظ وحدت و آرامش نیز از جمله آنها است.

این فعال سیاسی ادامه داد: برای حفظ وحدت جامعه باید بر طبق قانون، مدیران به وظایف خود عمل کنند و آنها زمانی می‌توانند موفق شوند که بر اساس اصل شایسته‌سالاری گزینش شده باشند.

وی بیان کرد: در دهه گذشته چنانچه از ظرفیت بالای اصولگرایان در سیستم مدیریتی این استان استفاده می‌شد، شاهد بسیاری از مشکلات و معضلات نبودیم.

دبیر حزب موتلفه اسلامی فارس اضافه کرد: انتظار موتلفه این است که در مدیریت این استان اصل شایسته‌سالاری بیش از پیش رعایت شود.

چوبینی در ادامه ابراز داشت: تغییرات در سطح مدیریتی این استان باید به گونه‌ای صورت گیرد که انتظارات مردم را برآورده و اعتماد آنان را جلب کند.

وی خاطرنشان کرد: بعضی از مدیران بدون دلیل به موتلفه نسبت داده می‌شوند و هزینه ضعف برخی از عملکردهای آنان آنها را این حزب می‌پردازد، در صورتی که این افراد از طرف این حزب معرفی و یا پیشنهاد نشده‌اند.

این فعال سیاسی تصریح کرد: حزب موتلفه اسلامی هیچ‌گونه سهم‌خواهی در این استان نداشته است اما بر این باوریم که از ظرفیت اصولگرایان در فارس می‌توان استفاده بیشتر و بهتری کرد.

چوبینی در ادامه با اشاره به دیدگاه‌های مقام معظم رهبری و شهید بهشتی در مورد فعالیت حزبی، مطالبی را بیان کرد.

به گفته وی، تشکیلات باید خود را در طول تصمیم‌گیری‌های رهبر امت بداند و بر اساس منویات ولی فقیه موضع داشته باشد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی فارس علت مخالفت با موتلفه را اثرگذاری این حزب دانست و افزود: موفقیت در جذب، آموزش و تربیت و سازماندهی نیروها، هماهنگ‌سازی جریان‌ها و تاثیر بر افکار عمومی موجب شده است که این حزب جایگاه ویژه‌ و تاثیرگذاری را داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار داشت: با وجود اینکه اصلاح‌طلبان در انظار عمومی عنوان می‌کنند که موقعیت فعلی بهترین موقعیت آنان است اما امیدی به انتخابات ریاست‌ جمهوری ندارند و سعی می‌کنند به صورت چراغ خاموش شوراها را به دست گیرند.

چوبینی بیان کرد: ممکن است اصلاح‌طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری به عمد گزینه‌ای تندرو را معرفی کنند که مورد پذیرش قرار نگیرد یا اینکه از چهره‌های معتدل که از فیلتر شورای نگهبان می‌گذرند، استفاده کنند.

وی تصریح کرد: اصلاح‌طلبان ترجیح می‌دهند رقیبشان از جریان انحرافی باشد و انتخابات به دور دوم کشیده شود.

دبیر حزب موتلفه اسلامی فارس ابراز داشت: حزب موتلفه اسلامی به اتفاق سایر اصولگرایان بنا دارد تا فردی را به عنوان کاندید ریاست جمهوری به مردم معرفی کند که معتقد به کار تیمی و ارائه برنامه باشد و در آن صورت است که مردم به چنین کاندیدی اعتماد می‌کنند.

۱۳۹۱/۸/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...